/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP-Fusion, rettigheder.Hjælp.
Fra : buxxy
Vist : 303 gange
200 point
Dato : 22-06-06 18:01

Hejsa.

Er her mon en der ved hvordan, man laver/får de samme rettigheder/oplysninger vedr. :
Articles.php & Downloads.php.

Det jeg mener er, at jeg kan godt sætte rettighederne for downloads.php, således at ikke-brugere (gæster) ikke har rettighederne til at se downloads, MEN de kommer alligevel til en side der siger: (har jeg selv lavet om - teksten) : "Du har ikke rettigheder til at se denne side - venligst log dig ind som bruger" - det er jo fint indtil videre

Det samme vil jeg så gerne med Articles.php men i administration kan jeg kun vælge det således, at ikke-brugere/gæster SLET ikke kan se linket i navigationen??

Håber på lidt feedback, da jeg er rimelig newbee indenfor php.¨

PHP-Fusion er v.6.01.2

Mvh,
Buxxy.

Kommentar
Fra : buxxy

Dato : 22-06-06 21:34

Tum-ti-tum...

Hmm, mon der er en der kan hjælpe mig ?

/ Buxxy.

Annuller spørgsmålet
Fra : buxxy

Dato : 23-06-06 16:54

Jeg fandt selv ud af det - som sagt er jeg rimelig ny i PHP, men rettighederne på de 2 PHP dokumenter var de samme.. Hehe det var fra knapperne på tastaturet, og opafter det var galt..

Mvh.
Buxxy.