/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
QTEC og NAVIGATION
Fra : lexusmerlot
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 21-06-06 19:53

Har en SPV-C500 qtec mobil tlf. som jeg gerne vil installere et navigationssystem på. Har TOMTOM 3 og 5 - men hvordan gør jeg? Kan ikke installere via ActiveSync. Skal jeg have en bestemt navigationspakke?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-06-06 20:45

Har du et seperat hukommelseskort til at kopiere TomTom ind p den fylder jo godt Europa ca. 4-500 MB

Kommentar
Fra : lexusmerlot

Dato : 21-06-06 21:41

Ja det har jeg, 512mb

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-06-06 23:33

S kopierer TomTom Cd`en over p kortet evt. via en USB kortlser

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 22-06-06 00:00

ved overførelse via active sync, konventere den nogle af tomtomfilerne. Derfor skal det hele overføres via en kortlæser til dit kort. derefter smider du kortet i telefon og det vil automatisk begynde at installere.
Har selv Tomtom 5 på min spv c500 og det virker PERFEKT. Du kan bare ikke få et bedre og mere kompakt system