/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Ny i Photoshop?
Fra : LouiseVuitton
Vist : 523 gange
10 point
Dato : 20-06-06 22:45

Dette er ikke et spørgsmål, mere et tip. Men da jeg ikke er superbruger kan jeg ikke skrive tips og synes nu alligevel i skulle have det.

Her er en rigtig god side for dig som elsker at sidde og lege i photoshop eller som er ny i det. =)

http://www.good-tutorials.com/

Håber i kan bruge det =)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-06 23:13

advarsel til linket indsat - siden åbner errorsafe !!!!!!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-06-06 23:32

Ak Ja, de blondiner! - De er nemme at logge ud i noget snavs!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-06 23:50

severino - der er mange der bliver nervøse over sådan en meddelelse - og så er det bare ærgeligt - blond eller ej

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 21-06-06 11:22

Miritdk
Jeg kunne nu godt åbne det link.

Fed side.
Jeg vil med garanti nærkigge den.

Og jeg er ikke blondine. Men det kan jo være de blonde mænd bare ikke kan finde ud af at klikke ordentligt ind he he

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-06 13:20

jeb3 ---- den åbnede sig her første gang - men ikke anden gang

og ja det er en god side trods alt.

Min ene nabo kunne ikke finde ud af at undgå den - og det ER en mand der IKKE er blond - så der kom problemet lige - der er desværre mange der tror på at de absolut skal klikke og at det er rigtigt at pc´en er i fare osv - svindel og humbug og svineri !!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-06-06 14:49

Ja ja Jeb3, jeg er ikke blond men er på grund af mange års erfarring, fået en vis patina i håret.
Nogen kalder det for gråhåret, og andre påstår at det er begyndende forkalkning der viser sig på toppen. (Så er det da godt man ikke har hele sin hårpragt mere!)

Men når man ser Louises profil, så er det sikkert en pige vi vil høre meget mere til her på KANDU!

Selv om hun ser purung ud, så ser hun da god ud!

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 02-08-06 00:17

Haha . Jeg siger tak "severino" .. Ung og ung, ved jeg nu ikke .. Nogle ville nok sige det . ;)

Til dem der ikke kan gå ind på siden, så kan jeg ikke forstå det, for intet problem her :S

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 18-11-06 00:23

miritdk,du har snavs på din maskine,ellers ville den ikke åbne error safe på den side,den er 100% clean

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-06 07:17

nææææh noltus det har jeg ikke og det havde jeg ikke - desuden er spørgsmålet fra den 2 august og vi skriver nu den 18 november - såååeeehhh