/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Campingplads i Nordtyskland
Fra : Trunteen
Vist : 4304 gange
200 point
Dato : 19-06-06 11:56

Hejsa
Vi er jo novicer udi campinglivet, men planlægger at starte ferien via Rødby7Puttgarten med nogle dage i Nordtyskland og så køre videre op igennem Sønderjylland.
Jeg har fundet denne campingplads på nettet - ligger ved siden af et bade land, så ungerne i det mindste er glade.
http://www.campingplatz-triangel.de/cms/index.php
Nogen der kender noget til den, eller kender en anden (i nærheden af badelande), som kan anbefales?

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 200 point
Dato : 15-07-06 23:08

Hejsa
Jeg ved ikke hvor gode i er til Tysk men kender du/I denne side?
http://www.camping-channel.com/
der skulle du gerne kunne finde mere
God Tur

Ps. Er det Hansaland der er med i planen?

Godkendelse af svar
Fra : Trunteen

Dato : 15-07-06 23:44

Tak for svaret computersmeden.
Men nu har vi faktisk lige været på Trianglen camping.
En rigtig succes, kan kun anbefale den - pænt holdt, og yderst rimelig prismæssigt ift. danske pladser.
Et rigtig godt badeland ved siden af, Lalandia kan godt gå hjem og pakke, siger ungerne.
Så alt i alt et godt sted, en halv times kørsel fra Puttgarten.
God sommer til jer alle.

Kommentar
Fra : Trunteen

Dato : 15-07-06 23:45

Og hov skal da lige sige, også kun en halv times kørsel til Hansaland, hvor vi da også lige var nede.