/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Plus Camping Roma i Rom
Fra : jesperp04
Vist : 397 gange
40 point
Dato : 18-06-06 23:31

Er der nogen her, som kender Plus Camping Roma i Rom, Italien? Her er linket til "Hostelworld.com" på dansk http://www.danish.hostelworld.com/index.php Når man er kommet ind på denne side klikker man på Rome Vandrerhjem og der kommer en side frem hvor man i venstre side kan søge på campingpladser, hvis siden med campingpladser ikke er kommet frem endnu. Efter Plus Camping Roma´s egne oplysninger tager det 10 minutter med bus fra campingpladsen til Vatikanet.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 19-06-06 01:16

Hej Jesper
Jeg har boet i Rom i 6 år og kender området omkring Plus camping Roma som min egen bukselomme da min søster bor der og jeg selv har boet i området.
Har dog aldrig været inde på campingpladsen men jeg kan sige at den ligger lige i nærheden af Aurelia stationen hvor du kan komme med tog som går ind til Termini (centrale station i Rom) - og der vil helt sikkert gå en masse busser forbi lige uden for campingpladsen. Jeg vil tro at der er omkring 10 km til San Pietro derfra. En taxi fra centrum ville koste dig omkring 15 euro vil jeg skyde på - de fleste busser i Rom går kun til kl. 23.30 og netop den metrolinie som går ud på Aurelia (Metro linea A) er ved at blive repareret lukker vist ret tidligt hver aften.
MEN hvis jeg skulle vælge en billig måde at bo i Rom på er det her helt sikkert et godt alternativ.

Ellers kan du prøve dette her lille hostel som jeg kender og det ligger så centralt som overhovedet muligt uden at det er ret dyrt.: http://www.casaolmata.com/x/

Hvis jeg kan være behjælpelig med andre ting omkring Rom må du endelig sige til.

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 19-06-06 12:07

Hej acilia!
Tak for svaret på mit spørgsmål. Ifølge dette link http://www.trenitalia.com/en/index.html til Trenitalia´s hjemmeside kører der tog fra Roma Termini til Roma Aurelia så sent som Kl. 23:20. På denne hjemmeside http://www.casaolmata.com/x/ kan jeg ikke finde priser på overnatning og morgenmad. Kan du hjælpe mig med dette?
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 19-06-06 15:30

Hej Jesper
Jamen det skal nok passe mht. togene at de sidste går deromkring 23.20-30 stykker!
Jeg har lige skrevet til Casa Olmata for at høre priser - vender tilbage når jeg hører fra dem!

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 19-06-06 16:42

Hej acilia!
Tak for mailen. Jeg har bestilt plads på Plus Camping Roma for lang tid siden.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-07-06 00:17

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperp04

Dato : 06-07-06 12:22

Jeg har modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Mvh. Jesper