/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Visir Vindskærm
Fra : ovehenry1
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 14-06-06 15:53

Hej jeg har et højt visir, og døjer meget med at vandet ikke "presses" af men bliver siddende som perler. Er der nogen der har et godt råd.

OP

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-06-06 19:00

Prøv at smøre en dråbe SYREFRI olie på, eller voks/du bruger til at pudse DYRET med.

Ellers kører du for LANGSOMT

Kommentar
Fra : Beezer

Dato : 14-06-06 21:37

Hejsa.
Du kan bruge Rain Devil: http://www.jet-promotion.dk/rain_devil.php
Det er et fantastisk produkt. Da jeg i sin tid købte det på stumpemarked i Herning troede jeg ikke på at det var vanedannende, som sælgeren sagde. Men det er det næsten.
Kan også bruges på viser og forruden på bilen.
Mvh
Beezer

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 14-06-06 22:39

Vask visiret grundigt og skyl det helt rent.
gnid sulfo over hele visiret (med en finger)
lad det tørre
poler med en ren, blød bomuldsklud (en kasseret undertrøje)

kan også bruges på indersiden mod dug