/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Problem med Xp og tv out
Fra : klods
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 15-12-02 14:26

Mit styresystem er Xp og mit grafikkort er et geforce 2pro med tv out fra Innovision
Grafikkortet understøtter ikke N-View så jeg har brug for et program der kan få mit skærmbillede frem på TV-et
Jeg er bekendt med Tv tool, men har ikke haft held med at få det til at fungere under Xp.
Alle kabler til fjernsynet er forbundet rigtigt (S-vhs out til scart), da jeg under Win.98 ikke har nogle problemer med at få et billede frem.
Jeg skal altså have det til at fungere sådan, at jeg ved pcèn kan finde det frem jeg vil køre over fjernsynet - evt en film- for derefter at slå billedet over på fjernsynet.

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 20 point
Dato : 16-12-02 02:12

jeg har selv greforce 4 MMX 128 DDram og der fik jeg en cd med til hvor jeg kunne insteler det !! så det enste jeg ska gøre er at højer klikke og velge enskaber » indstillinger og velge hvor mange skørme jeg ska køre på :)) osv der inde :)) vis ikek kan du jo klikke dig ind og få driver + support på ders hjemmeside ikek :p held og lykek med det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-02 15:11

"klods" wrote in messag

> Mit styresystem er Xp og mit grafikkort er et geforce 2pro med tv out
> fra Innovision
> Grafikkortet understøtter ikke N-View så jeg har brug for et program der
> kan få mit skærmbillede frem på TV-et
> Jeg er bekendt med Tv tool, men har ikke haft held med at få det til at
> fungere under Xp.

Jamen du skal bruge TV-Tool! Det virker fortrindeligt - også i XP. Fordelen
er netop, at du kan have billede på monitor og TV samtidig. Endvidere kan du
indstille vinduet, hvori filmen afspilles, til at fylde skærmen helt
perfekt, så billedet ikke bliver beskåret - hvilket som regel er tilfældet,
hvis du bare vælger "afspil i fullscreen".

VH
Anders