/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth/bærbar pc
Fra : claire
Vist : 621 gange
50 point
Dato : 10-06-06 10:10

Jeg har en bærbar pc, der er ca 2 mdr. gammel. Hvordan finder jeg ud af om der er bluetooth i den? jeg tror det ikke, men hvor kan jeg tjekke?

På forhånd tak

Claire

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-06-06 10:13

I enhedshåndtering - højreklik på denne computer-egenskaber-hardware-enhedshåndtering, står den ikke der, er der ingen.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 60 point
Dato : 10-06-06 10:17

Højreklik på "Denne Computer" på skrive bordet
Væg "Egenskaber"
Vælg Faneblad "Hardware"
Tryk på "Enhedshåndtering"

Her får du en lang liste over tilsluttet Hardware - hvis den har Bluetooth - vil der stå "Bluetooth Radio" på den ene linie...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-06 10:19

Enighede er en god ting peet...
God weekend til alle
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-06-06 10:22

I lige måde.

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 10-06-06 10:28

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-06-06 10:31

Du mener ikke mit svar var godt nok??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-06-06 10:57

Jo peet49, men en gang imellem kan det godt betale sig, at give et lidt mere detaljeret svar.
Jeg har selv fået tildelt point p.g.a. et svar der ikke var til at gå fejl af.
Der er nogen der skal have det bøjet i neon; IK?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-06-06 11:00

Joda - nogle kan lide noveller, andre har brug for romaner. Man kan også lave et svar så langt og kompliceret, at spørger ikke forstår det, men ok - spørger bestemmer, en kommentar havde dog været ønskelig.