/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mangler titlen og kunstneren?
Fra : db_mig
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 09-06-06 21:50

Håber nogle kan hjælpe. Mangler en sang, som bliver spillet rimelig ofte på diverse diskoteker i tiden. det lyder som om det er en spansk (eller noget i den stil) sanger. lidt techno agtig.. og så midt inde i sangen er der en pige der lyder som hun er igang med at have sex.. hehe..:P

Kender nogle den???

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 09-06-06 21:59

Mon ikke det er Ottomix med nummeret "Raggasex", du tænker på? Den findes også i div. remix udgaver med forskelige beats/rappere indover....

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 26-09-06 11:18

Kunne muligvis være et nummer lavet af Benny Benassi? Prøv at hør nogle af hans numre igennem.. evt:
Benny Benassi - Satisfaction
Benny Benassi - I love my sex

Ellers er en anden mulighed:
Supersoaker - Moi Lolita <-- hvilket er fransk

Tvivler på det er den, men i hvert fald et fedt nummer:
DJ Lhasa - Giulia <-- det er vist spansk eller italiensk