/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
legetøj fra 80´erne!
Fra : nillenolle
Vist : 2687 gange
100 point
Dato : 09-06-06 12:04

Hej!

Jeg har noget legetøj fra min barndom i 80 ´erne som min søn på 15 måneder er helt vild med. Det er en masse forskellige figure (4-kanter 3-kanter og runde) i blå,. røde, grønne og gule farver med en masse "pigge" på.
Det hele går ud på at man sætter disse pigge sammen og bygger et eller andet. Han synes dog bare det er sjovt at sidde og sætte delene sammen.
Nu er det så jeg gerne vil vide hvad disse, "Nubber" som vi altid har kaldt dem, rigtig hedder! Og evt. om der er nogen som ligger inde med nogle, man kunne overtage på en eller anden måde.
Jeg tror desværre ikke jeg kan indsætte et billede her ellers havde jeg gjort det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-06 12:17
Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-06 12:30

De hedder Clipo/Nopper

http://dalegro.dk/shop/default.asp

Hvis ikke den rigtige side kommer frem, så skriv i søgefeltet nopper.

Jeg tror du kan købe dem billigt i www.dba.dk

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 09-06-06 14:34

Helt korekt - Det er nøjagitg dem - Blev helt glad for at de stadig kunne købes (Tilbage til barndommen!!!)

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 09-06-06 14:35

Venter lige lidt med at lukke spørgsmålet da der måske er nogen der ligger inde med noget de gerne vil af med, men du skal nok få pointene!