/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Skal bruge et billigt godt...
Fra : mudshade
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 08-06-06 16:51

HEj.
Vil gerne ud og have et videokamera men helst så billigt som muligt. Det skal kun bruges til når jeg er sammen med nogen så til at filme små sjove klip/film. ikke nogen hollywood film Stadig skal filmen være flydene, så der ikke er hakker i den.

Leder helst efter noget til under 1500-2000 kr.

Har kigget Edbpriser.dk igennem men ved jo ikke havd der er godt.

Mads

Kommentar
Fra : akle

Dato : 09-06-06 11:55

Hej! Skal det være analogt eller digitalt?

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 09-06-06 14:54

digitalt. evt. med flip skærm

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-06-06 10:16

Hej - har en ven, der måske ville sælge sit analoge Canon HI8 video-kamera, men det bliver så ikke aktuelt, da du vil have et digitalt. Forståeligt nok!
A-Z (Bilka-koncernen) har lige nu tilbud på JVC digital camcorder GR-D320, med 2,5" LCD skærm (flip) og 25 x optisk zoom m.m.m. til kr. 1.999,- (spar kr. 1000,-!). Ved ikke hvor i landet du bor, men prøv at forhøre dig i nærmeste BILKA forretning, da tilbud i A-Z for det meste også er gældende i BILKA.
Det er det nærmeste jeg kan komme.
MVH Akle

Annuller spørgsmålet
Fra : mudshade

Dato : 30-10-06 12:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål