/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Størrelse?
Fra : sprit73
Vist : 992 gange
500 point
Dato : 07-06-06 11:42

Hej med jer,

Min Nokia 6230 er gået kaput og jeg overvejer derfor, om jeg skal udskifte den med en anden model.

Problemet er blot, at den nye telefon skal passe i min mobiltelefonholder i bilen. Hvilket betyder, at den nye telefon skal have præcis samme mål som den gamle.

Jeg er klar over, at alternativet kunne være en 6230i - men er der virkelig ikke andre telefoner fra Nokia, der har samme mål som 6230'eren?

Hjælp ønskes

/sprit

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-06 11:53

Da jeg skiftede min gamle Nokia 3310 ud med en 6201, var min holder lige lidt for stor, men den nye kan da stadig sidde fast, så helt præcis samme størrelse, behøver den nødvendigvis ikke at ha',
men det kommer selvfølgelig an på modellen af holder

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 510 point
Dato : 07-06-06 11:57

Er det en orginal Nokia holder du har, så kan du jo kigge lidt på denne side. Finde den holder som du har og trykke på linket kompatibel model, der kan du så finde den eller de mobiler som passer.

http://www.nokia.dk/phones/enhancements/index.php?cat_id=655398&subcat_id=667548

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-06 12:06
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-06 12:12

alternativet er at tage laderen med i en butik og afprøve der

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 18-06-06 16:44

Tak for svaret Ghettofamily.