/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
half life episode one
Fra : amc
Vist : 538 gange
200 point
Dato : 03-06-06 17:50

Jeg har lige købt half life episode one og er ved at installer det men det vil ligge sig på mit c driv og jeg vil have det på mit f driv. ???? Hvad gør jeg den spør jo ik hvor den skal ligge sig

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 03-06-06 22:30

Du kunne jo prøve at installere det på dit C-drev, og derefter gå ind i
C:\programmer, og så finde den mappe der hedder 'Valve', og flytte den over
på dit F-drev.
Men hvis nogen af spil-filerne bliver lagt uden for Valve-mappen, f.eks. i C:\windows\system32,
vil det ikke virke. Men det skader da ikke at prøve.

//Kettedk

Kommentar
Fra : amc

Dato : 09-06-06 10:31

Så fandt jeg ud af det...Jeg installert Half Life 2 igen og så installer episode one fra steam så ligger det på mit Driv F

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 200 point
Dato : 26-06-06 01:41

Er der ikke under installationen et sted hvor den kommer frem med en knap der hedder Custom eller Browse ?

Men hvor er dit Steam installeret for steam spil ligger sig vist ind som en undermape inde i steam mappen.

Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:40

Tak for svaret steno.