/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tre produkter .hvad vælger du?
Fra : Miljøråd
Vist : 888 gange
200 point
Dato : 03-06-06 12:09

Jeg har fået kendskab til tre produkter som kan vaske biler og campingvogne.. nu er det op til dig.. hvad ville du bruge..(skal nemlig selv vaske min bil og camper) du må ikke nøjes med at læse på flasken men du skal undersøge dees datablade og så kom med din mening. spørg de tre firmaer om deres datablade. De sender dem til jer. De må ikke nægte at udlevere det. kom med din mening. Har selv fået deres datalade. men vil høre jeres mening.

#1 Ren Fritid. www.renfritid.dk produkt navn (ren fritid)
#2 Undri www.undri.dk produkt navn (fem i en)
#3 Nord Kemi www.nordkemi.dk Produkt navn (Camp Clean)

Det her er en opgave og jeg forventer ikke et svar med det samme. Og ved den tager tid. Håber i gider :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-06 13:51

Hvorfor skulle jeg lave dit arbejde?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-06 13:51

PS Det liger reklame.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-06-06 14:13

Øv nu gider jeg ikke teste mere.......................jeg havde ikke briller på og vaskede bil i:
"ren fritid klosetvædske" - viste det sig.

Ps. Det er da noget af en test du forlanger af os.

Kommentar
Fra : Miljøråd

Dato : 03-06-06 15:16

Hvis jeg skulle lave reklame ville det ikke være sådan her jeg ville gøre det. og så ville jeg bare lægge ære i mit produkt. men da jeg ikke ejer eller driver et firma så har jeg ingen grund til at lave reklame for nogen eller noget. :) på forhånd tak.

og hvis ikke andet så kunne i fortælle mig jeres erfaringer med nogen af disse produkter. så ville jeg være glad fordi jeg har nemlig alle 3 stående.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-06-06 15:24

Du kunne jo lave en test selv!

Del bilen/campingvognen op i tre felter. Gennemfør grundig vask med de tre midler - selvfølgelig nøjagtigt som det står anvist på produkterne. Derefter tester du udseende og evnen til at modstå skidt og snavs...

Hvad der står i databladende er jo fuldstændig irrelevant - det handler om, om skidtet virker eller ej.

Vaxen

Annuller spørgsmålet
Fra : Miljøråd

Dato : 03-06-06 15:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål