/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
God weekend Birgitta
Fra : o.v.n.
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 02-06-06 02:01

Lidt at snolde for, som tak for hjælpen i mit foto/pixel spørgsmål

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-06-06 03:06

Hallo Klovn. Man kan squ da ikke hverken snolde eller købe rundstykker for Kandu-point.
Kandu er et sted i Cyberspace. Fat det min ven. Den eneste måde du kan "Kramme folk" på er verbalt. Værsgo kram.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 200 point
Dato : 02-06-06 13:53

Mums! Så skal der snoldes i week-enden!... Måske bliver der til wafler i næste måned...

Og jeg skal forresten også selv have lavet en pæn forstørrelse af et halvgammelt amatørfotografi..
Når man bruger sit fotoprograms mange finesser, så kan det komme til at se rigtig professionelt ud. Det er altså skægt at lege med.

Du bliver såmænd nok helt bidt af det selv, o.v.n. Det kan bruges i mange sammenhænge.

---Kram til dig osse, arne... Jeg tror, du har brug for det....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-06-06 13:59

Kram kan man ikke få for af. Slut herfra.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-06 14:57

Tak for svaret Birgitta. der var flere indlæg med stor hjælp, derfor dette ekstra spørgsmål, scanneren jeg bruger, er en jeg har fået gratis, uden software jeg har fundet en driver på nettet, og bruger HP Photosmart Essential til at aktivere driveren, så der er ingen vejledning, derfor er det rart med et forum som Kandu

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-06-06 15:22

Tak for "pinsegaven" -

Man bliver bidt af det der med at forskønne fotos... Så det ender med, at du må investere i noget nyt udstyr... Det er ikke SÅ dyrt... Det vigtigste er nok et fotoprogram, som man er fortrolig med...

Du må have en god pinse..