/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem har sagt det citat??
Fra : boibbo
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 31-05-06 23:45

De fleste kender citatet "Don't hate the player, hate the game"

Det bliver brugt så mange steder og af så mange, men hvem kom egentlig først på det citat?? Det må der være en der ved? Havde hørt lidt om det skulle være rapperen Master P, men det er det vidst ikke alligevel..

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 01-06-06 00:55

Rapperen Mac Dre udgav i 1998 et album med den titel
http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Dre

Om han var først med det, ved jeg til gengæld ikke.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 01-06-06 13:04

det vidste jeg desvære godt.. Men kunne godt tænke mig at få det bekræftet hvem der fandt på det først..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-06-06 15:39

Det bliver sikkert svært at finde ud af, for det er bare sådan et gammelt ordsprog/talemåde som har eksisteret i masser af år og hvor oprindelsen fortaber sig i glemslens tåger, ligesom de gamle danske ordsprog og talemåder.

mvh dova

Annuller spørgsmålet
Fra : boibbo

Dato : 09-07-06 15:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål