/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Murerarbejde udføres i KBH
Fra : jannickd
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 31-05-06 16:56

Jaa...
Overskriften siger alt.
Jeg er murerlærling.
Jeg er dansker.

Alt uden for storkøbenhavn er ikke interessant.

Klinke/flisearbejde udføres ikke.

MVH Jannick

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-05-06 17:14

Rekvalme

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-05-06 22:17

er du 1 års eller hvad ?
kan du pudse en væg op ? eller hvad for noget arbejde søger du ?
Hvad tar du i timen ?
er der kvitering med ?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-05-06 23:00

Jeg vil osse gerne vide om der er kvittering med?
Skal have støbt et gulv i baderum og vil gerne sikre mig at jeg kan reklamere hvis der ikke er det rigtige fald

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-06-06 06:27

Kan vil kun arbejde i København.
Det tyder på at han cykler rundt.

Kommentar
Fra : jannickd

Dato : 01-06-06 15:48

i kan kontakte mig på smukkejannick@hotmail.com.
Så får i et hurtigere og mere præcist svar end jeg kan give jer her.

MVH Jannick

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-06-06 20:15

Ikke tale om, du kan svare her, vores spørgsmål er da af almen interesse? Enhver der evt. skal bruge en murer er da interesseret i at få en kvittering så man er sikker på sin reklamationsret og garantien OG - ikke mindst ...vi vil da alle gerne vide prisen.
Det er meget nemmere for alle parter hvis du svarer os her - så slipper du jo osse for at skulle svare os alle hver for sig - på samme spørgsmål.