/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Murerarbejde tilbydes
Fra : filipsos
Vist : 1155 gange
50 point
Dato : 30-05-06 11:34

Vandskuring og alt andet murerarbejde tilbydes. Tilbud gives. Absolut konkurrencedygtig timepris.
Kun dansk arbejdskraft.
Bopæl Arden, Nordjylland

Kommentar
Fra : Tikker

Dato : 30-05-06 12:43

Arbejder du på Sjælland? Roskilde.
Jeg har en stålbuehal under opførelse. Målene er 20 x 8 m. Den øverste blok er lecatherm.
Blokkene er sat op i våd beton men med en afstand mellem ½ og 1 cm. hvilket er en forkert fremgangsmåde.
Det skal klares med følgende:
Studsfugerne udfyldes med mørtel i en smal kant, fra siden, så limmørtel ikke løber ud..
Der hældes LIP limmørtel i det resterende hulrum i studsfugen, så den er tætnet. (frostfri).
Siderne af lecatherm blokkene behandles med Skalcem, så de er beskyttet mod vejrlig og ikke frostsprænges.

Jeg har billeder af fundamentet som jeg kan maile.

Kommentar
Fra : Tine21

Dato : 31-05-06 07:37

Vi har en terasse der skal bygges, bla. hjørner op, så der kan komme tag på. Vi bor i Vejgård, Aalborg 9000. Det er svært at finde murere! Kontakt hvis du er interesseret. Mvh Tine