/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvilken ram til min PC?
Fra : JimmyHansen88
Vist : 528 gange
280 point
Dato : 30-05-06 01:33

Hejsa !
Jeg vil gerne købe noget mere ram til min stationære PC.
Hvordan ved jeg hva for noget der passer til lige min computer?

Hvad ville i gøre?

Og er det nemt at komme i maskinen, osv?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-05-06 07:31

I din manuel til bundkortet, står der hvilken type RAM du bruger.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 30-05-06 08:29

Eller hent dette program for at se hvad for en type ram du har i din computer,programmet er gratis

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

Og det er ret nem at sætte ram i

Accepteret svar
Fra : gertes

Modtaget 280 point
Dato : 30-05-06 20:10

Gå ind på www.kingston.com og vælg manufacture af dit bundkort oppe til højre og fing dit bundkort type. Her finder du så kingston typen. Så går du ind på www.edbpriser.dk og søger på typenummeret. D' ik' så svært endda. Hos kingston kan du også finde installationsvejledning.

Godkendelse af svar
Fra : JimmyHansen88

Dato : 31-05-06 00:09

Tak for hjælpen.