/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod reparation?
Fra : casperS
Vist : 733 gange
50 point
Dato : 29-05-06 16:30

Hej jag har fået en Ipod af min onkel, som han desværre har tabt og skærmen er smadret. Da jeg fik den kunne jeg tænde den, og høre den brumme. Og når jeg prøvede at tilslutte den til min computer, bedte den mig om at formatere Ipodén, som jeg ikke havde lyst til. Men til sidst opgav jeg, at få gang i den, så jeg prøvede at formatere. Nu kan jeg ikke tænde den, og computeren reagere slet ikke når jeg tilslutter den. Hvad skal jeg gøre? Få den repararet, koster sikkert ligeså meget som en ny, og hvis jeg prøver at sælge den, kan jeg vel ikke forvente det vilde for den? Der er tale om en Apple Ipod 40GB - A1059.
Det jeg egentlig gerne ville vide er om man kan få den lavet et sted til en okay pris (har ingen bon) -eller om jeg bare skla få skaffet mig en ny?
Mvh.

Accepteret svar
Fra : mudshade

Modtaget 25 point
Dato : 31-05-06 19:27

du kunne jo prøve at skrive til dem der laver ipod, (kan ikke lige huske hvem det er) og høre hvad de skal have for at lave den. det burde være billigere og nók også mere sikkert end at sende den til et fremmede firma som ikke kender ipoden så godt.

mads

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 09-10-06 19:39

Tak for svaret mudshade.