/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til Kashmir sange
Fra : boibbo
Vist : 1325 gange
400 point
Dato : 29-05-06 01:16

Hey
Jeg søger 2 Kashmir sange og ville høre om der var nogen, der havde dem eller måske bare 1 af dem liggende, for jeg kan simpelthen ikke få fat på dem. De 2 sange er:

Little and the Vast
og
Daddy's Cabaret

Ved at sangene ligger på nogle single cder men dem kan jeg ikke få fat på. Så det ku være fedt hvis der var nogen der havde dem og måske ku maile dem eller noget..

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-05-06 07:20

Prøv direkte kontakt http://www.kashmir.dk/contact/

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 400 point
Dato : 29-05-06 07:23

Jeg HAR sådan set cd'en "Gå ikke over sporet", hvor "little and the vast" ligger på, men jeg vil kun sende nummeret, hvis du ikke selv KAN skaffe det nogen steder - jeg ved dog godt, hvor ærgeligt det er ikke at kunne få de sjældne numre med en yndlingskunstnere, blot fordi numrene kun er udkommet på singler i små oplag. Gå evt. ned i en Accord-butik og spørg efter cd'en ("Daddy's cabaret" er vist på "Graceland" singlen).
Ellers kan du henvende dig til mailadressen i denne tråd - det ser ud som om, brugeren i hvert fald HAR HAFT sjældne Kashmir cd'er til salg: http://gaffa.dk/forum/thread.php/thread_id=109262

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-05-06 14:20

Hey

Mange tak for oplysningerne indtil videre.. Jeg prøver lige at se om jeg kan finde dem. Jeg har været nede og spørge efter cderne i butikkerne, men uden held :(
Vil lige vente og se om det kan blive til lidt mere hjælp..

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-05-06 16:13

Kan simpelthen ikke finde dem.. Er der slet ikke nogen der vil sende dem til mig?? Det vil være kanon

Godkendelse af svar
Fra : boibbo

Dato : 29-05-06 19:53

Tak for svaret Kazistuta.

har sendt en anden mail til dig også.

Hilsen Boibbo