/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Nogen der har noget xtra vildt man burde~
Fra : Tutbenne
Vist : 1691 gange
30 point
Dato : 11-12-02 21:16

Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....

Synes det er ved at blive lidt ensformig...

Kommentar
Fra : svendsvend

Dato : 11-12-02 21:28

Hvad med at prøve at LADE VÆRE med at få noget ? Det ville da være vildt !

Kommentar
Fra : smurfi

Dato : 11-12-02 21:33

Det var et 500 poengs svar svendsvend *lol*

Kommentar
Fra : Naut

Dato : 11-12-02 23:19

Hey tutbenne

Jeg går ud fra at du er en mand......

...Jeg har selv haft STOR succes med en gummitrusse, de kan skaffes med en eller to indvendige peniser og kan fåes i de fleste erotiske butikker (til omkring kr. 200).

Hvis du så ml. hovedret og dessert DISKRET giver hende "pakken" (evt. i en anden indpakning - vil nok være en fordel)
og beder hende gå ud for sig selv (enten fortæller du hende at u vil have hendes trusser/eller du lægger en lille seddel ved)......... så skal du bare se løjer.

Det var ikke bare pirrende, hun blev vild og kådig

Held og lykke

\Naut

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-02 21:22

Bungee-jump uden elastik???

/Ole

"Tutbenne" <Tutbenne.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:C1NJ9.64133$HU.4856308@news010.worldonline.dk...
> Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....
>
> Synes det er ved at blive lidt ensformig...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : pong

Dato : 12-12-02 09:25

Hvad med sex på offentlig steder ? Har du f.eks. prøvet at gøre det i biffen, i bussen, i bilvasken eller i elevatoren i Scala ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 00:55

Det har jeg faktisk prøvet... ikke videre nogen stor fornøjelse... og vandet
i havnen var alt for koldt men hvis man har lyst til en lidt anderledes
oplevelse såe...

Kuruderu
--
Don´t confuse luck with skill.
"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote in message
news:3df79e7c$0$2547$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Bungee-jump uden elastik???
>
> /Ole
>
> "Tutbenne" <Tutbenne.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:C1NJ9.64133$HU.4856308@news010.worldonline.dk...
> > Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....
> >
> > Synes det er ved at blive lidt ensformig...
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 09:40

Kuruderu <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> schrieb in im Newsbeitrag:
3df7d845$0$35802$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det har jeg faktisk prøvet... ikke videre nogen stor fornøjelse... og
vandet
> i havnen var alt for koldt men hvis man har lyst til en lidt
anderledes
> oplevelse såe...
>
> Kuruderu
> --
> Don´t confuse luck with skill.
> "/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote in message
> news:3df79e7c$0$2547$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > Bungee-jump uden elastik???
> >
> > /Ole
> >
> > "Tutbenne" <Tutbenne.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:C1NJ9.64133$HU.4856308@news010.worldonline.dk...
> > > Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....
> > >
> > > Synes det er ved at blive lidt ensformig...
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
>
For at vi kan foreslå noget nyt, skulle du måske nævne, hvad du allerede har
prøvet, ik ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-02 23:41

Tigerbalsam på kønsdelene gør det hele for vildt. Chili olie er også godt.
MVH Jens

"Tutbenne" <Tutbenne.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:C1NJ9.64133$HU.4856308@news010.worldonline.dk...
> Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....
>
> Synes det er ved at blive lidt ensformig...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-02 04:28

"Tutbenne" <Tutbenne.news@kandu.dk> wrote in message
news:C1NJ9.64133$HU.4856308@news010.worldonline.dk...
> Nogen der har noget xtra vildt man burde prøve....
>
> Synes det er ved at blive lidt ensformig...

Sodosadopædonekromasokoprofagisme, som i al sin enkelthed går ud på at slå i
døde dyrebørns efterladte afføring, eller kaste det på sig selv.

Læs mere her:
http://www.monrad-rislund.dk/Faq2.htm#Sodosado

/Martin

Kommentar
Fra : shivaone

Dato : 18-12-02 00:53

Prøv i bussen , det er rigtig sjovt , men desværre ikke altid let , for man skal koncentrere sig meget , men det er i hvertfald anderledes , men når man er buschauffør og har gjort det flere 100 gange , så trænger man til noget nyt , og går hjem til konen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-12-02 12:09

"jens" <lysthus@sol.dk> wrote in message
news:3df8fdb3$0$35794$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Tigerbalsam på kønsdelene gør det hele for vildt. Chili olie er også
> godt. MVH Jens

En bedre variant er at skære en habanero (meget, meget mild chili, ligner
lidt en lille gul-orange-rød bøftomat, fåes bl.a. i Føtex og ISO) over, og
så gnide sig med den. Husk, det er de små frø inden i, der mildner chilien,
så det er meget vigtigt, at man ikke fjerne dem først, da det ellers kan
blive lidt for stærkt. God fornøjelse.

--
-Jens B.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-12-02 08:35

"Martin Kristensen" <cruzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse
news:atbk2e$en4$1@sunsite.dk...

> Sodosadopædonekromasokoprofagisme, som i al sin enkelthed går ud på at slå
i
> døde dyrebørns efterladte afføring, eller kaste det på sig selv.
>

Sådan en fest har jeg osse været til. Det var bare ikke sjovt at skulle med
bus hjem bagefter.

VH jakob

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 23-12-02 13:33

Har du prøvet sport i 2éren?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 19:45

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:atkc84$1469$1@news.cybercity.dk
> "jens" <lysthus@sol.dk> wrote in message
> news:3df8fdb3$0$35794$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
>> Tigerbalsam på kønsdelene gør det hele for vildt. Chili olie er også
>> godt. MVH Jens
>
> En bedre variant er at skære en habanero (meget, meget mild chili,
> ligner lidt en lille gul-orange-rød bøftomat, fåes bl.a. i Føtex og
> ISO) over, og så gnide sig med den. Husk, det er de små frø inden i,
> der mildner chilien, så det er meget vigtigt, at man ikke fjerne dem
> først, da det ellers kan blive lidt for stærkt. God fornøjelse.

Øhmmm... Ved tilberedning af en Habañero anbefales handsker for at undgå
brandsår...!

--
If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-01-03 21:26

H3nrik V! wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
> news:atkc84$1469$1@news.cybercity.dk
>> En bedre variant er at skære en habanero (meget, meget mild chili,
>> ligner lidt en lille gul-orange-rød bøftomat, fåes bl.a. i Føtex og
>> ISO) over, og så gnide sig med den. Husk, det er de små frø inden i,
>> der mildner chilien, så det er meget vigtigt, at man ikke fjerne dem
>> først, da det ellers kan blive lidt for stærkt. God fornøjelse.
>
> Øhmmm... Ved tilberedning af en Habañero anbefales handsker for at
> undgå brandsår...!

Jeg tror Jens' sadistiske side "glemte" en smiley i indlægget.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være
racerkører for en dag! http://www.mandezonen.dk/

Kommentar
Fra : Thongboy

Dato : 05-01-03 20:01

Jeg har selv prøvet følgende med min kæreste Katja. Det var hende der overtalte mig først, og jeg havde det lidt underligt med det i starten. Hun ville have, at jeg skulle tage et par af hendes mindste g-strenge på. Så skulle jeg stå på alle fire, og stritte med røven, kun iført hendes g-streng. Det var grænseoverskridende at have på, men også fedt. Mens jeg stod på alle fire, bad hun mig lukke øjnene. Jeg kunne høre hun gik, og kom tilbage lidt efter. Hun tog fat i g-strengen, og trak den lidt til side. Så kunne jeg mærke, at hun spyttede ned mellem mine baller. Så hørte jeg en summende lyd, og mærkede noget koldt mod mit numsehul. Det viste sig at være en dildo. Tanken om, at jeg sad på alle fire, kun iførrt min kærestes g-streng, mens min kæreste kneppede mig i numsen med e dildo, var vild, men det åbnede mine øjne for, at det ikke kun er bøsser, som går med g-streng, og som kan lide at få ting op bagi.
Prøv begge dele en dag. Det har krydret mit sexliv....!

Kommentar
Fra : dupup

Dato : 09-01-03 21:43

Thongboy ::::

Det er lidt sygt at hører sådan noget......... jow det er kun bøsser eller bisekuelle der kan lide sådan noget... min kæreste har prøvet på det engang, og jeg gik helt amok, men jeg havde ikke g-streng på..... jeg ville ikke finde mig i at hun skulle stoppe noget i min røv....!!

Noget som er mega dejligt .... så skal du gøre det analt på din kæreste, hvis det er en pige......... hun bliver helt vild, og det samme vil du gøre.... det er bare nice... men i kan jo oxo på et offentligt sted som nænvt før

// mange hilsner

DupuP

Kommentar
Fra : dupup

Dato : 09-01-03 22:42

Hvis du er en mand .... så prøv at tage din kæreste i det " forkerte " hul.... nemlig i røven, men sørg for at hun er godt våd ellers gør det meget ondt på hende, og sørg for at hun har været ude at skide inden..... !!! det er mega dejligt..... det kan du stole på

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-03 13:22

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message
news:av4rk6$6ac$1@dknews.tiscali.dk
> H3nrik V! wrote:
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>> news:atkc84$1469$1@news.cybercity.dk
>>> En bedre variant er at skære en habanero (meget, meget mild chili,
>>> ligner lidt en lille gul-orange-rød bøftomat, fåes bl.a. i Føtex og
>>> ISO) over, og så gnide sig med den. Husk, det er de små frø inden i,
>>> der mildner chilien, så det er meget vigtigt, at man ikke fjerne dem
>>> først, da det ellers kan blive lidt for stærkt. God fornøjelse.
>>
>> Øhmmm... Ved tilberedning af en Habañero anbefales handsker for at
>> undgå brandsår...!
>
> Jeg tror Jens' sadistiske side "glemte" en smiley i indlægget.

Ups. Den kommer så her:

--
-Jens B.

Kommentar
Fra : Skytten12

Dato : 19-02-03 14:02

Hvis du er en mand så lav et væddemål med din kæreste om hvor længe du kan gå uden at sprøjte.
Hun skal så prøve at "overtale" dig før tiden. Du skal sige stop lige inden kanonen går af.

Det er ikke sikkert du tror mig, men efter 14 dage kan du faktisk komme uden at sprøjte, og den er meeeget følsom.

Kommentar
Fra : Mizz_zylle

Dato : 13-03-03 12:07

Hvorfor er det at mænd tænder så vildt på at "tage" en kvinde i det "forkerte hul"? Det gør da mega ondt, er pisse ulækkert og totalt nedværdigende for kvinden

Kommentar
Fra : Cyberknight

Dato : 06-04-03 11:03

Prøv at binde hende til sengen (ikke for stramt), og give hende bind for øjnene.
Det kan godt være det kræver noget overtalelse, men på den måde nyder hun det mere, når du leger med hendes krop.
Du kan eventuelt bruge en fjer til det, men mindre hun er for kilden
Husk dog at passe på specielt de føste gange, at du ikke kommer til at overskride hendes grænser, da hun ellers meget
let føler sig udnyttet. Så ikke noget med at overraske hende med en gang S/M, når hun ligger bundet *gg*

Kommentar
Fra : Naut

Dato : 06-04-03 13:33

Til Mizz Zylle

Hvorfor er det nedværdigende????

Mange kvinder tænder på det.....

\Naut

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 16-04-03 12:42

DUPDUP:>> Der er da ikke noget "sygt" ved analsex på mænd! Tro dte eller ej, men mænd har lige så stor følelse analt som en kvinde har, de har OGSÅ et G-punkt deromme. Det er måske fordi du har bøsse-angst??..

MIZZ ZYLLE:>> Hvis man er REN indvendig som udvendig, så er det ikke ulækkert. Hvis man slapper af og er godt opvarmet inden manden trænger ind, så gør det ikke ondt. Desuden er det sQ ikke mere "nedværdigende" end hvis du ligger på knæ foran en fyr og guffer ham, mens han fører dit hoved. Og G-punkterne analt, udløser nogle ENORME orgasmer...

ANG. MADVARE:>> Jeg vil IKKE anbefale at bruge madvare p kønsorganer, Kvindes PH-Værdi er utrolig "følsom", hun kan lynhurtig udvikle, svamp, skedekartar, underlivsbetændelse osv. Det er for det første ikke rart, derudover kan hun risikere at blive steril!!!!! :o/ BRUG IKKE FOR MANGE FREMMEDARTER DER NEDE!!

TUTBENNE:>> Prøv SWINGERSEX... Start blødt, måske med lidt pigesex, eller en ekstra fyr e. lign. Gå i sexklub og kig. Du kan købe nogle terninger, hvor der på den ene staår HVAD man skal gøre ved den anden og på den anden HVOR på kroppen man skal gøre det. Det er lidt pirrende... Leg med hinanden... Prøv noget forskellige ting... Væk langtsomt jeres nysgerrighed, så inden længe dyrker i måske "gang-bang" *LOL*

Kan I alle hygge

MVH
JJ

Kommentar
Fra : Mikey_Aarhus

Dato : 17-04-03 13:20

det frækkeste og mest sexede jeg har prøvet som vi stadigvæk snakker om i vores forhold er at vi havde orals ex nede søen på fobold banen hvor folk kom cyklende,rulle skøjtende og gående ,se det var frækt og meget pirredne iden med at der lige pludslig kunne komme en forbi ikke at det er hot at andre kikekr på men tanken om at det må man ikke (ifølge loven,det er forbudt!) .

Man kan også tage det et skridt længere og dyrke sex i en tøj butik når kæresten er ind og prøve noget tøj så kan man lige smutte med ind og så dyrke en gang heftig hed oral sex ...

Eller i en bus men sørg for det er meget sent om aften/natten da man skal huske på børn/ældre-jehovas vidner tager alså også bussen :) .

Prøv at binde hinanden blidt! ikke stramt det er ikke rart! .

Hvad med sex legetøj ,hvad med at fidne dine grænser ...

Ang mænds G punkt ja vi mlnd har alså et G punkt og vi for lige så meget nydelse ud af det som piger gør (dere r INGEN forskel) og @ DUPDUP tror bare du har homforbi hvilket er lige så grimt som Rasime! så smid det i skraldespanden!!!.

held og lykke med jeres nye udforskninger ...

NB husk at lade vær med at sige eller gør noget som sårer din partner for det er vel det sidste du ønsker.
Med venlig hilsen

Mikey_Aarhus

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 29-04-03 13:36

Hvad med en trekant?
2 piger og dig, eller omvendt 2 fyre og din kæreste. Måske tænder det hende at se 2 fyre spille pik på hinanden eller samtidig. Måske er hun endda selv bi-sexuel?
Jeg vil gerne deltage.

Kommentar
Fra : peakperformance

Dato : 05-05-03 08:05

prøv evt at påklæde dig og din kæreste i nylontøj (løbetøj/fodboldshorts/regntøj) hætte for ansigtet og bold så bagfra... mumms.... dejligt varmt og svedigt....

mvh
PEAK

Kommentar
Fra : H.Wettendorff

Dato : 17-06-03 10:57

Mizz Zylle.
Nu er vi altså ret mange piger/Quinder der er totalt vilde med analsex, så hvis de ikke har prøvet det før kunne det jo også være hans Kone/kærste kunne lide det.. han skal bare sørge for at hun er godt våd der omme, så en god ide er at smøre hende med glidecreme, eller babyolie.. og DUPUP, nej det er ikke kun bøsser der er vild med en dildo i analen, min mand kan komme i enorme orgasmer ved at ha en lille vibrator oppe,han var meget LÆNGE om at give mig lov, og de førte mange gange efter han gav lov, kunne han slet ikke slappe af, for det var også hans mening at det kun var bøssert der kunne lide det, men nu er han vild med det, men er slet ikke bøsse
M.v.h.
Heidi

Kommentar
Fra : sirM

Dato : 23-06-03 21:26

Noget ekstra vildt!!
- Det seksuelle begynder indefra, og det er som om det er der du bør starte med at søge. Jagter du hele tiden "lige den oplevelse" der kan "mætte dig" i oplevelser, som andre har haft, er det meget sandsynligt at du blot bliver mere og mere frustreret. (Tag det ikke som noget negativt, det er helt almindeligt i vores "små-narcissistiske" kultur)
Det jeg kan foreslå dig er at sætte eller lægge dig et sted, hvor du ikke bliver forstyrret. Så kan du prøve at bringe dig selv i en så afspændt tilstand som muligt - Træk vejret dybt nogle gange og lad gradvist kroppen synke dybere og dybere ind i en afspændt tilstand. Brug god tid til det. Ret så opmærksomheden mod dit kønsorgan og mærk godt efter... giv dig stadig god tid uden at presse dig selv. Måske begynder der så at dukke nogle billeder op i din bevidsthed om din inderste seksualitet... gå endnu dybere ind i billederne og .... vupti... nu bliver det ekstra vildt.
Måske vil din kæreste ikke være med til det der dukker op, men du kan jo snakke med hende om det.
Jeg tror du vil blive mere tilfreds på den måde, fordi du søger med udgangspunkt i dig selv.
Knus fra SirM

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 24-07-03 17:14

vildtnok..

Kommentar
Fra : currantz000r

Dato : 31-07-03 17:32

Tag et lagen, klip et hul i det, stik sjoveren igennem og lav så missionæren. Faktisk meget sjovt at i ikke rigtig kan føle hinandens kroppe. Ikke totalt vildt oversygt, men stille og roligt ;)

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 27-08-03 22:22

sirM - Det lyder godt nok TOTALT OVERDREVET VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Flot Helge...)

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 09-09-03 12:56

Hvis du kan få din kæreste til at have noget i munden mens du får et blowjob. En isterning er meget pirrende.
Det helt vilde er en vicks. Ja ganske rigtig. Eucalyptussen følges først som koldt, så varmer det, så trækker det ned gennem pikken, og til sidst varmer det i pungen. Men ikke for mange vicks af gangen så bliver det ubehageligt. Holder ved lang tid bagefter.
PRØV DET!!!!!!!!

//sub

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 07-10-03 10:07

her er også en. knapt så vildt måske men meget frækt og meget dejligt. gå ned på appoteket eller et andet sted, og køb et par "tisselagner til små børn, der tisser i sengen", et stort stykke afdækningsplastic kan også bruges ( slap nu af, det har ikke noget med urinade at gøre) køb desuden en flaske babyolie. læg lagnerne, eller plasticet, på sengen, overhæld nu underlaget, digselv og din partner med babyolien, og så er det bare at køre på. man skøjter rundt på sengen og hinandens kroppe....prøv det!!! man kan godt undværre de lidt specielle lagner, men det tager noget af fornøjelsen og sviner gevaldigt i sengetøjet

Kommentar
Fra : bendt21

Dato : 19-10-03 02:07

hallo prøv tao tandra.dk det er nok dit svar du finder der

Kommentar
Fra : _svanen

Dato : 27-10-03 22:46

hvad med en penisring? man kan få dem med vibrator i, det skulle kilde lækkert for både fyren og pigen!

Kommentar
Fra : dytten

Dato : 13-11-03 18:13

hvis i kan blive enige så prøv en extra person begge to
dytten

Kommentar
Fra : dytten

Dato : 13-11-03 18:13

hvis i kan blive enige så prøv en extra person begge to
dytten

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 14-11-03 11:57

go idé dytten, jeg har prøvet, og det er fatta ret vildt/pirrende!

Kommentar
Fra : silodansker

Dato : 15-11-03 06:22

Sidste sommer var jeg på ferie ved en sø og badede nøgen som mange andre. På
et tidspunkt gik jeg om bag en busk for at lade vandet. Derved kom jeg til
at tisse på min ene fod. Som en"tillært" reaktion tænkte jeg "hvor
ulækkert", men til min overraskelse var det særdeles behageligt. Senere
prøvede jeg at tisse lidt mere op ad benene og blev hver gang overrasket
over, hvor ophidsende det var, at mærke de varme bløde dråber.

Ferien er forbi, men herhjemme driver jeg det lidt videre: når jeg er alene
hjemme (min kone arbejder tit om natten) drikker jeg ekstremt meget
mineralvand, og når jeg næsten ikke kan holde mig mere, springer jeg nøgen
ud på terrassen og lægger mig på ryggen, enten direkte på brædderne eller på
et liggemøbel. Så lader jeg vandet få frit løb og oversprøjter mig selv fra
top til tå med de varme stråler. Når jeg har drukket meget, er det næsten
rent vand, der kommer ud. Jeg er mest vild med at sprøjte ansigtet godt til,
og som toppen af kransekagen åbner jeg munden og lader strålen ramme
direkte, til munden løber over. Når der ikke kommer mere, kan jeg stå op med
munden fuld og gå en lille runde i haven. Hvis det er koldt nok, damper hele
min krop. Det må være et smukt syn. Efter nogen tid sluger jeg hele
mundfulden ganske langsomt og MED STØRSTE NYDELSE.

Det er vildt og xtra, ikke ?

Kommentar
Fra : Jagd

Dato : 15-11-03 20:23

se dog så at give de points, så vi kan få lukket det her lort.

Kommentar
Fra : dytten

Dato : 15-11-03 20:50

det var nok en god ide,at stoppe denne samtale,hvis man har et problem med at det er ved at blive kedeligt,så må der være noget galt et eller andet sted,tag en tur på ferie hver for sig,så opdager i om i savner hinanden vildt meget,hvis ikke må forholdet
måske fornyes.
mvh. DYTTEN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-03 23:36

Dyp den i honning og læg dig på en myretue *ss*

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-04 09:09

Hva med lukning af spørgsmål??

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 01-02-04 19:42

Naahj.. jeg sys nu det er meget fornøjeligt at læse folks nye indlæg en gang imellem.. :) ikke så meget dér--

Kommentar
Fra : Crossroads

Dato : 18-02-04 22:11

Min kæreste og jeg har haft det temmelig sjovt med at bruge sexlegetøj en gang imellem for afvekslingens skyld.. har ikke prøvet en penisring med vibrator endnu men det må helt klart blive noget af det næste Vi plejer at købe fra www.lovetoys.dk ..

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 19-02-04 21:14

Crossroads: hvis man køber det, kommer det så i nogenlunde anonym indpakning, eller står der med fede bogstaver DILDO på kassen??

Kommentar
Fra : Crossroads

Dato : 19-02-04 21:17

MR9000: Det plejer at komme i helt almindelige post danmark pakker og med anonym afsender.. http://www.lovetoys.dk/page_alias_shipping/diskret%20forsendelse.htm

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 03-03-04 14:08

Hvis du vil prøve noget nyt.......... Hvad så med at prøve at få et liv..!

Kommentar
Fra : Crossroads

Dato : 03-03-04 15:12

Flot kommentar, Thylle!

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 03-03-04 15:40

Jep...! Ved det------------------------@ Men er det lyv..!

Kommentar
Fra : Crossroads

Dato : 03-03-04 15:50

Nogle er tilfredse med et kedeligt sexliv - andre forsøger at gøre noget ved det.

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 03-03-04 22:17

jeg hørte engang et gammelt mundheld der lød " den der kun taler om sex og penge, har sjældent for meget af nogen af delene" jeg mener at have fundet ud af, at det ofte holder stik, men på den anden side "enhver der generaliserer er idiot" (bemærk lige at jeg selv har skrevet et indlæg i denne tråd)

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 17-03-04 21:02

Ved ikk om du er nået helt vildt du vil have eller hva....
Men jeg og kæresten synes det er vildt lækkert og dyrke sex i naturen-ikk nødvendigvis i nærheden af folk...
Det ka være i skoven,på stranden,i vandet, på en rasteplads hvor bilerne suser forbi.
Eller hun ku give et blowjob mens du gøre bil(kun på landevejen så du ikk ramler ind i nogen hehe)
Det synes min kæreste ihvertilfald er vildt frækt.

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 12-04-04 08:15

Hmm er det kvinden den er galt med så giv hende bogen,
Tænd din mand på 203 måder. Den er i Valbygård serien, udgivet af forlaget Borgen.
Og mændene kunne jo selvfølgeligt skaffe samme bog bare med Tænd din kvinde...

RKK©

Kommentar
Fra : Schnitzer

Dato : 24-12-04 15:21

Eller hvad med at prøve en swingerclub...

Det plejer vist at sætte fut i sexlivet, både hos par og singler...

Kommentar
Fra : dytten

Dato : 24-12-04 15:27

en god ide, hvor er det???

Kommentar
Fra : 1joakim

Dato : 08-01-05 23:26

det med sex i 2 ,og mange piger ikke kan kide det,det er kun til de har prøvet det på en fræk og behagelig måde.så vil they love it´

Kommentar
Fra : 1joakim

Dato : 08-01-05 23:26

det med sex i det bagerste,og mange piger ikke kan lide det,det er kun til de har prøvet det på en fræk og behagelig måde.så vil they love it´

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 19-04-05 12:58

Goddag
Da jeg efterhånden er en meget berejst mand, har jeg efterhånden også erhvervet mig en del erfaring med hensyn til noget sex! En sjov og finurlig oplevelse med netop sex, havde jeg engang jeg var lidt yngre! Jeg var kommet meget træt hjem fra mit arbejde, og havde netop sat mig til bordet med en god kop Max Havelaar kaffe, og en ostemad med både peber og sennep, da min kat sprang op på skødet af mig. Lidt træt i hovedet tænkte jeg, at det kunne da være sjovt at lave et eller andet frækt med katten, og jeg gik i et par dage og kæmpede med min samvittighed om hvorvidt det var forsvarligt, og om hvorvidt det egentligt ville være noget værre svineri. Men jeg kom frem til, at så længe der ikke var nogen der så det, kunne det nok forsvares, hvis der alligevel var nogen der skulel have listet sig ind på mig, og set mig i fuldt vigør med katten. Spørgsmålet var nu, hvad jeg kunne tillade mig at lave af frække ting med katten, og som et lyn fra en klar himmel slog det mig, da jeg en dag sad med missen på skødet og ostemaden med sennep i hånden...Jeg overvejede det et par ekstra gange, så på klokken, og tænkte at der var lang tid til at fruentimmeret kom hjem. Så jeg tog chancen, dyppede fingeren blidt i sennepet på ostemaden, og førte det op til missens næse...lidt tilbageholdende var den i starten, men den tog mod til sig og slikkede det af fingeren...sekunder efter begyndte dyret at stønne kraftigt, og den løb igennem huset og gemte sig under sengen i det fjerneste rum. Lidt senere kom fruentimmeret hjem, og munter som jeg nu var, blev jeg hurtig kærlig. Hun var med på idéen, og vi gik ud på vores overbyggede terasse! En terasse, som min far havde hjulpet mig med at bygge i sin tid, og den bestod af en almindelig overdækket terasse med vinduer, med persienner! Da vi havde trukket persiennerne for, hentede fruentimmeret noget kammfersalve, og hun masserede hele min nakke.....godt lystne fortsatte vi ind i vores soveværelse, og vi lagde længe og kælede for katten...

Mvh. Emmanuel

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 29-05-05 17:58

Til glæde for alle jer derude, kommer der lige et link http://www.ars-vivendi.de/shop/catframe.asp?
Rigtig god fornøjelse..

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 09-07-05 07:28

Interesseret i en Swingerklub se evt www.swingersguide.dk

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-07-05 14:42

FY FOR HELVEDE ET GAMMELT SPØRGSMÅL! LALALAAAAAAA