/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scooter købes!
Fra : bambusneger
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 11-12-02 17:03

Hejsa! jeg er meget interesseret i en scooter. Næsten alle modeller har interesse. må gerne være grim men, skal bare kunne køre og starte godt dog max. 60-65km/t. jeg bor ved Farum (i nordsjælland) så det skal ikke være alt for langt væk herfra. Hvis du har en scooter eller sørger for at jeg for mig en for du 500 p. ekstra.
max pris: 5000kr.
tlf: 24424428
eller e-mail: askebille@get2net.dk

med venlig hilsen Aske
ps. jeg ved godt det ikke er en handels hjemmeside, men jeg har lige fået knallertkørekort og ville meget gerne ud at rulle.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-02 17:17

> med venlig hilsen Aske
> ps. jeg ved godt det ikke er en handels hjemmeside, men jeg har lige
> fået knallertkørekort og ville meget gerne ud at rulle.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hurtigere løsning kommer ikke, når man ik kan finde ud af at poste i den
rigtige gruppe, og så samtidig med tror det her er en hjemmeside du skriver
i...

Må Kandu brugere forblive fodgængere for altid.

VH
Lars Molnit
hmmmm, jeg trode sgu jeg havde filter på for kandu fjolser, hmmm, må jeg
lige få sat til igen.

>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-12-02 18:07

On Wed, 11 Dec 2002 17:16:33 +0100, Moller wrote:

> Hurtigere løsning kommer ikke, når man ik kan finde ud af at poste
> i den
> rigtige gruppe, og så samtidig med tror det her er en hjemmeside du
> skriver i...

Jeg krummer stadig mine tæer :-/

> Må Kandu brugere forblive fodgængere for altid.

Tror du de har styr på det?

/Martin

Kommentar
Fra : prinz16

Dato : 12-12-02 21:22

Jeg har en streetmagic jeg muligvis vil af med...

Men jeg bor langt fra dig, og prisen er også overskredet lidt....

Mvh Anders

Kommentar
Fra : thevendel

Dato : 15-12-02 16:35

køb en puck Maxi det ved man hvad er. og de er oven i købet billige