/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kromlister Passat til BMW?
Fra : Oddseren
Vist : 2394 gange
58 point
Dato : 21-05-06 20:16

Hej

Nu er jeg langt om længe blevet en lykkelig ejer af en BMW 320i fra 91' med sort metallak. Og nu vil jeg gerne "spice" den lidt op... Helt op i direktør-klassen. Så ville høre om der var nogen der ved hvor man kan få udendørs lister til ruderne, ligesom på de nye VW Passat...?

Har tjekket de sædvanlige Schmiedmann og koed, men fandt intet...

Håber svaret er derude et sted

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-05-06 22:29
Kommentar
Fra : macau

Dato : 21-05-06 23:23

t hansen har nogle i metermål dem brugte jeg til min 525,og de kunne godt bruges i mangel af bedre (og så var de rimelig bilig)

Kommentar
Fra : Oddseren

Dato : 03-06-06 15:56

>>>t hansen har nogle i metermål dem brugte jeg til min 525,og de kunne godt bruges i mangel af bedre (og så var de rimelig bilig)>>>

Det lyder lovende. Har selv været inde på deres hjemmeside, men kan ikke finde dem.... har du muligvis et link?

Mvh Kasper

Accepteret svar
Fra : macau

Modtaget 58 point
Dato : 03-06-06 16:11

de skulle være at finde på denne side,,,men det er nuturligvis ik originale,,,men kan da bruges i en snævr vending....http://www.thansen.dk/products.asp?c=708810304&n=1225798875

Kommentar
Fra : Oddseren

Dato : 03-06-06 16:26

ja, det ser okay ud... du siger du har brugt dem udvendig på din 525. Kan det holde? Og hvad har du brugt til at klæbe det fast med?

Mvh Kasper

Kommentar
Fra : macau

Dato : 03-06-06 16:32

de er selvklæbende,,men for en sikkerheds skyld gav eg den lige en lille klat superlim (attack kan købes i bla silvan)for at være sikker på at maskinvasken skulle få fat i enden på dem....det holdt fint på min,så det skal nok virke.

Kommentar
Fra : Oddseren

Dato : 03-06-06 16:50

Super... snakkede med en ejer af en splinterny Passat. Han fortalte at for at putte cromlister på, skal rude, lister osv. af... Så tror det er en meget god idé vi har fat i hér....

Jeg tager i Thansen på tirsdag, plus køber en tube attack lim...

tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : Oddseren

Dato : 03-06-06 16:51

.