/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
se fremtiden
Fra : mallorca
Vist : 1353 gange
25 point
Dato : 21-05-06 13:14

Jeg er en kvinde som i drømme og i nogle tilfælde ved berøring af ting kan se fremtiden så her er mit spørgsmål hvordan kan jeg lære at kontrolere og måske viderudvikle dem ??

Kommentar
Fra : werter

Dato : 21-05-06 14:19

Kære fru Mallorca!
Ring f.eks. til et af de tidsskrifter, der beskæftiger dig med den slag, f.eks. NYT ASPEKT (telf: 3586 8670), her vil man formodentlig kunne pege på nogle uddannelses-kurser inden for dette område. Gad vide, om ikke redaktøren af bladet: Steen Landsy, der selv er clairvoyant, har sådanne kurser.
Bed i alle tilfælde om at få tilsendt et gratis prøvenummer på bladet, som altid vedlægges et "tillæg", kaldet "Guiden", der vrimler med kursustilbud af denne art. Mellem disse skulle nok være nogle seriøse.
Min niece har i øvrigt med absolut tilfredsstillende udbytte gået på sådan et kursus, dog med healing som det centrale element. Men disse "alternative evner" følges jo ofte ad... måske har du også evner som healer, uden at du er klar over det?
Med gode ønsker for at du må få noget godt ud af din søgen, venlige hilsener
Werter
PS: Da emnet i øvrigt interesserer mig, hører jeg meget gerne nærmere fra dig om, hvad du "ser".
Gider du skrive herom, så lad mig få din mail-adr eller bed om min.

Kommentar
Fra : Luckylook

Dato : 21-05-06 16:11

Jeg startede for 10 år siden med kærlige digte og drømme. Men jeg er nået til den konklusion at vi er født perfekte og man bliver forført og der er mange faldgruber. Men hvis du er jordbunden nok kan det måske holde, uden de evner var du jo sikkert god nok. Man mister som regel handlekraft og nogle gange sig selv ved det, jeg er efter en længere tur på vej tilbage til det enkle ved bare at leve med indsigterne. Og man kan lave en del røre i sin vennekreds for ikke at nævne familien. Så bare man gør det med sine egne beslutninger og hele tiden selv tager ansvaret for sin søgen så er resultatet som regel bare at man bliver voksen og får nyancede meninger.
venlig hilsen Lucky

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 16:16

søg på for eks clairvoyance spanien når nu du bor der - det er altid bedst at få en der ved rigtig meget om at lære fra sig så man netop ikke dumper i en faldgrube.

her for eks:
http://www.2-evolve.com/

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 16:34

hvor jordbunden kan man blive når jeg ved en berøring ser dit liv både nutid, fremtid og datid om jeg ønsker det eller ej !!

det eneste jeg ønsker er at kunne styre det så jeg ikke behøve se kassedamens liv osv

jeg takker for jeres svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 16:40

mallorca - det er netop det - du skal lære at lade det være en naturlig del af dit liv - ellers kan det gå hen og blive en særdeles ubehagelig og uhåndterlig affære

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 17:14

mirit ja nemlig jeg har prøvet at lukke af for det men jo mere jeg stritter imod jo mere ser jeg det værste er de stakkels sjæle jeg ser som jeg ikke kan hjælpe fordi jeg ikke ved hvordan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 17:42

mener du mennesker når du skriver sjæle - ?? ellers ville jeg nok sige der måske er noget andet du skal lære om

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 17:50

ja mennesker

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 17:52

øhh jer er temlig ny her hva er det for noget med at nogen har købt et svar -undre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 17:58

når man accepterer et svar går der en time - så er spørgsmålet lukket - og så kan man "købe" svaret

Hvis du kan se så meget og det er så påtrængende håber jeg du finder en eller flere gode vejledere så du kan bruge dine evner - og lade dem være når du føler for det

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 18:03

nåå ok tak

ja jeg håber også at finde en der kan hjælpe -smiler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 18:07

tror bestemt der nok er nogen der kan give nogen råd om dit og dat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 18:07

tror bestemt der nok er nogen der kan give nogen råd om dit og dat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 18:08

hooooooooov ikke meningen af sende dobbelt

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 18:09

ja det er så bare lige det med at finde dem -smiler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-06 18:10

dagen er jo langtfra slut

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 21-05-06 18:26

Hej Mallorca

Jeg sender dig lige et PM

Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig.

Knus fidus

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 21-05-06 18:38

bare ok fidus

Kommentar
Fra : Luckylook

Dato : 22-05-06 13:53

Det farligste i den situation er rådgivning. Jeg vover dog pelsen, følg dit eget instinkt. hvad du ser må du finde dine egne systemer til, ellers har jeg fundet lidt ord at sætte på i Dalai lama´s bøger der også advarer mod misbruget af disse evner. Det vigtigste er dog at kunne sætte sine egne grænser.
Med venlig hilsen lucky

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-06 13:57

rådgivning er ikke farlig hvis det kommer fra rette kilde /person osv osv - det lyder som om du har oplevet noget der ikke er så godt Luckylook ????????

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 23-05-06 19:10

Hej mallorca, tja vi er jo nogen der ikke helt har styr på hvad vi ser/oplever, jeg har siden jeg møde min nu eks blevet hmm bombaderet med info om dit og dat, og og alt startede faktisk lige da jeg mødte min eks. I starten var det meget spændende, men jo mere jeg søgte at kontrolere det jo mere belastende blev det. efter nogle år begynte jeg at arbejde temmelig meget, og fik mit fokus flyttet, det har så idag gjort det at det er til at leve med, men det dukker stadig op fra og til.
Men som der er en der skriver så skal du have fat i et eller andet medie, helst et ældre et af slagsen, og ikke de der pop smarte nogle. Jeg vil prøve om jeg kan finde titlen på den bog, der omhandler et engelsk medie, den har givet mig en masse svar, måske den kan hjælpe dig lidt!
Hilsen MUGN

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 25 point
Dato : 23-05-06 23:27

Prøv evt. at læse Marion Dampier-Jeans første bog "mit liv med ånderne"

Den gav mig svar på hvorfor jeg er som jeg er og senere har jeg lært at håndtere evnerene af marion. Hun er virkelig dygtig... har bla. medvirket i programmer som åndernes magt og klarsyn.

Knus herfra

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 24-05-06 00:04

jeg vil prøve at finde den bog næste gang jeg er i Dk

og mange tak jeg har lige varet inde på den hjemme side du skrev om
kram her fra

Godkendelse af svar
Fra : mallorca

Dato : 24-05-06 00:05

Tak for svaret frk.fidus.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 24-05-06 00:07

Sevtak :)