/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
melodi fra dbs reklame??
Fra : mudshade
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 20-05-06 21:37

HEj. Er der nogen der ved hvad melodi'en de bruger i reklamen fra dbs. Den bliver vist lige nu på tv3+ når der er reklame og lige inden filmen begynder igen.
Hjælp!!!

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 20-05-06 21:42

RETTTER: DSB :D

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 21-05-06 14:32

Er det den med Harry der kører gennem byen og ser Bahnsen gå fra toget? så er det
"The Passenger" med Iggy Pop

Ziggy99

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 22-05-06 07:05

Men det er vist en dansk kunstner der har gen-indspillet den til formålet.. De havde engang en CD (single) ude med den. Det var vist Sort Sol der lavede den der bliver brugt..

Annuller spørgsmålet
Fra : mudshade

Dato : 30-10-06 12:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål