/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth hovedsæt til Nokia?
Fra : Perege
Vist : 726 gange
50 point
Dato : 20-05-06 12:30

Hej.

Vil investere i et bluetooth-hovedsæt til min Nokia N90.

Hvad vil I foreslå? Hvilken en er bedst? Biligst? Skal det være original Nokia? Købes hvor?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-05-06 12:44

Telekæden holder udsalg for tiden i Blue T. Det er udelukkende til Nokia. De har i forskellige kvalitets klasser. Det er et rigtigt god tilbud de køre med, men du er nød til at besøge en af deres forretninger.

(jeg er ikke sælger for Telekæden )

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 20-05-06 13:14

Hejsa

Jeg har en original Nokia til min mobil og den virker godt så den kan jeg anbefale

Orpe

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 20-05-06 13:57

Hej orpe

Nu skriver du at du har en original Nokia.
Hvad hedder den mere?

Accepteret svar
Fra : orpe

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-06 14:06

Hej Perege

Den hedder nokia model HS-54W type PHS-3

Hilsen Orpe

Kommentar
Fra : umak

Dato : 20-05-06 14:19

hvorfor køber du ikke bare et som passer dig der er ingen der siger at det skal være et nokia

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 20-05-06 14:28

Nej, det skal ikke absolut være Nokia, men kender ikke noget til hverken Jabra, Belkin, Logitech eller hvad de nu ellers hedder.
Er nok bare den type hvor alt skal være original. Men som sagt, det behøves ikke,

Kommentar
Fra : umak

Dato : 20-05-06 14:50

jeg bruger selv et fra logitech hedder mobile express headset jeg har ingen problemer med det jeg købte det for 349 hos sonofon og bruger det til min nokia 6280

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 20-05-06 17:34

Tak for svaret orpe.
Køber mig en HS-54W type PHS-3

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 20-05-06 17:45

Hej Perege

Husk at prøve headsettet inden du køber det - det er individuelt hvilke man synes om, især hvis du skal bruge det meget.

Bare et råd,

Ampere

Kommentar
Fra : orpe

Dato : 21-05-06 01:44

Hej
mange tak
Hel og lykke med det

Orpe

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 29-05-06 18:46

Overvejer kraftig at købe mig denne:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2193,CONTENTID=11040

En af mine kollegaer har en og er MEGET tilfreds med den.