/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Jeg søger denne Advokat
Fra : Mille35
Vist : 1136 gange
100 point
Dato : 18-05-06 09:29

Jeg søger denne Advokat
Advokatfirmaet Bro-Nielsen
Frederiksgade 1
5000 Odense C
Han og jeg havde kontakt for et år el 2 siden vedr:noget hjælp til vores grund,og der var jeg så Tosset at sende vores org.papire med,da min kopimaskine var stået af. det er nogen vigtige papire lige fra 1920 og op til i dag.

jeg har prøvet TDC der findes han ikke , men på krak gør han,men når jeg ringer er det en helt anden der tager den,og han er ikke Advokat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 09:40
Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 18-05-06 09:40

Jeg har søgt rundt omkring, og min konklussion må blive, at advokatfirmaet er ophørt.

Firmaet findes ikke på de gule sider eller på www.advokatnoeglen.dk, hvor alle landets advokater er nævnt.

Hvis du har navnet på den advokat du havde kontakt med, kan du jo undersøge, om han er flyttet til et andet kontor eller gået på pension. Under alle omstændigheder kan du jo kontakte ham og høre hvad han har gjort ved dine papirer.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 18-05-06 09:45

Den advokat miritdk linker til findes - så vidt jeg kan se - heller ikke længere. Telefonnummeret tilhører så vidt jeg kan se af www.dgs.dk en privatperson, og Hans Bro Nielsen giver ikke noget resultat på www.advokatnoeglen.dk

Kommentar
Fra : vridsgaard

Dato : 18-05-06 09:45

Hej Mille35

Jeg får også samme resultat som miritdk. Du kan ellers slå alle landets advokater på advokater.dk og advokatsamfundet.dk.

Det virker bare underligt, at du aldrig har fået sendt dine papirer retur. Det vil man normalvis gøre, når en sag er blevet afsluttet.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 09:52

Advokat. H Bro Nielsen, Tlf.: 66119233 Mageløs 1, 5000 Odense C

her er telefon nummeret da anderledes

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 18-05-06 09:54

Gud hved om man kan fremskaffe de papir igen, der må vel være en kopi et eller andet sted

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 09:56

ja det ved Gud indtil videre

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 18-05-06 09:57

Så vidt jeg kan se på de gule sider, er der slet ikke nogen advokater på mageløs 1 i odense. Det "nye" telefonnummer rammer slet ikke noget match - så jeg tror heller ikke så meget på den, men det er da et forsøg værd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 09:59

hvis det er papirer der skal være genpart af findes det meste vel på tinglysningskontoret/dommerkontoret ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 10:01
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 18-05-06 10:02

Linket er dødt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 10:04

Hans Erik Bro Nielsen Gyvelvej 51
6621 Gesten Tlf.: 75557358
Mobil: 28121305

det stod i linket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 10:06

hæhæ hjemmesiden er også nedlagt iflg link hos jubii http://www.broni.dk/

Accepteret svar
Fra : themis

Modtaget 100 point
Dato : 18-05-06 11:28

Advokat Bro Nielsen er død d. 26.01.2005

Jeg foreslår at du kontakter skifteretten i Odense for at høre, hvor advokatens arkiv befinder sig

med venlig hilsen

Jørgen U. Grønborg

www.familieadvokaten.dk

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 18-05-06 12:10

Takker

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 23-05-06 23:37

Tusinde tak for svaret themis.