/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til "angel of mine"
Fra : annetheresa
Vist : 346 gange
53 point
Dato : 17-05-06 20:49

Hej alle sammen.
Til min konfirmation ( for en uge siden ) sang en af mine veninder denne sang for mig, og hun havde fået nogle til at komme og spille for hende. Det var bare så sødt, og alle gæsterne sad og tudede.
Nu er så mit spørgsmål. Er der nogen der ude , som har noderne til den ? Hvis I har vil jeg bare blive så glad!
Den hedder ; Angel of mine, og er skrevet / udgivet af Monica ----- . Kan ikke lige huske hendes efternavn.
Men hvis I har noderne, vil jeg blive utrolig glad, hvis nogen vil dele dem med mig ? Helst klaver noderne. Og det må gerne være original versionen, da jeg har spillet klaver i 10 år.

Knus Theresa ,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-06 21:05

Tillykke med konfirmationen

Du kan købe noderne her http://www.sheetmusicplus.com/store/smp_searchresults.html?cart=334830902818515810&searchtitle=Sheet%20Music&snum=31

men du kan da også prøve at finde dem på biblioteket