/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Vandafvisende film på forruden
Fra : jesper.s
Vist : 1381 gange
61 point
Dato : 15-05-06 12:22

Hej.

Jeg har læst et læserbrev vedr. vandafvisende film på forruden, men der var ikke nogen afsender på personen, så måske der er nogen der ved hvor man kan købe det omtalte produkt eller lignende. Han skriver at han har købt det i Tjekkiet under navnet "Flash-off", i 100ml. flaske til en pris af 100 CZH (ca. 25 Danske kr.). Det skulle fungere så godt, at man ikke behøver at bruge sine vinduesviskere. Jeg ved godt det lyder lidt for godt, men måske har personen ret!

På forhånd Tak!

Jesper S.

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 71 point
Dato : 15-05-06 12:42

Lyder som de nano produkter der bliver solgt i danmark - jeg ved ikke om det virker.

Men her er mere info fra en auktion på qxl.dk
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25514304

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 15-05-06 12:43

Du kan købe noget her :

http://nanoworld.dk/catalog/index.php?cPath=21_22

Det er noget der virker !

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 15-05-06 12:52

Jeg kørte på arbejde med en der havde smurt sin forrude ind med et nanoprodukt og det virkede udmærket,men det hed ikke Flash-off.Du kan læse mere her om produktet her

http://www.nanosalg.dk/

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-05-06 13:14

Hej, du kan finde det her:

http://percenta-hvidovre.dk/produkter.html

Men har hørt at mange er blevet syge af den slags produkter i Tyskland og at der er overvejelser om bedre kontrol af nano-produkterne.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-05-06 13:22
Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 15-05-06 13:49

Det var rengørringsmidler med nano teknologi i som de blev syge af. Det var det på spray flakser, det har intet at gøre med det an putter på for ruden

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 15-05-06 16:39

Tak for svaret martinussen. Det er klart det billigste sted.

Kommentar
Fra : Nallatruk

Dato : 15-05-06 19:07

Der er i Danmark, i mange år markedsført et produkt med lignende effekt. Det hedder "Anti regn"
og kan købes i såvel Bilka som i Kvickly extra. For ca 70 kr. for en flaske, som rækker til adskillige gange. Jeg har brugt det i 6 år, det virker ok. også på sideruderne.
Nallatruk

Kommentar
Fra : jholst

Dato : 03-06-06 22:37

Pas på

Rigtig Nano teknik produkt der holder min 1 år fås kun hos Nanocover eller Percenta.
meget andet er kun salgsgas-- billigt voksprodukt, der kun holder kort tid, og har vigende effekt efter et par uger.
John

PS: produktet i Tyskland indeholdt overhovedet ikke Nanopartikler-- blev syge af træsprit.

Kommentar
Fra : Mads100

Dato : 13-09-07 00:00

Man kan købe "ægte" nanoprodukter på www.nanowebshop.dk
Jeg har handlet der inde flere gange og talt i tlf med dem, deres produkter virker ihvertfald og de er til at snakke med. Man kan også købe den der NANO Bilglas forsegling til ca. 100 kr. min har virket i ca et halv år nu.