/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Mac på Windows netværk
Fra : rolandkorg
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 14-05-06 12:36

Jeg har en masse musik til at ligge på min macintosh computer, dette vil jeg gerne afspille på min pc med windows xp... På min mac kan jeg godt oprette forbindelse til mine delte drev på pc'en, men jeg kan ikke finde mac'en fra pc'en...

Hvordan klarer jeg lige den ?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 14-05-06 13:34

Du kan jo bare lægge alt dit musik over på en USB-nøgle
eller en ekstern harddisk, og så lægge det over på din pc

//Kettedk

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-05-06 17:50

SE HER, HER ER LØSNINGEN:
Bad ideá! Mac og Windows er rivaler derfor er det næsten umuligt at få lagt det over. Har nemlig prøvet det selv. Jeg prøvede at overfører det med Bluetooth, USB-nøgle, ekstern HD, infrarød, om en masse andet, intet virker. Det du evt. kunne gøre var at købe/leje et webhotel på nettet, ligge dine sange der op, og så hente dem ned igen på den pc med windows. Det koster vist nok ikke så meget at leje et webhotel. Nogen steder kan du få et for 20-30-40-50 kr om måneden. Det er det eneste jeg kan foreslå, har dog aldrig prøvet det, for efter flere timers søgen på nettet om mulige svar da jeg havde det samme problem, blev for meget, formaterede jeg bare den med mac på og installederede windows. Men et godt råd er; brug windows på alle dine computer, fordi windows er det meste udbredte OS. Så slipper for det her igen

Annuller spørgsmålet
Fra : rolandkorg

Dato : 14-05-06 18:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål. Jeg fandt dog selv ud af det, og jeg kan sige at det ikke er mere besværligt end med windows computere.