/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
søger et "akkord" program
Fra : mudshade
Vist : 1383 gange
50 point
Dato : 13-05-06 20:05

hej alle.

har engang imellem svært ved at huske hvad alle akkorder hedder, så jeg tænkte på om der ikke er et program eller en hjemmeside hvor man kan gå ind og skrive: (ex)
at man har en F# akkord og så viser den hvor man skal sætte ens finger, eller men har fundet en akkord der lyder kanon, men man ikke ved hvad den hedder, så sriver man bare at man har sat sine finger der og der, og så skriver den hvad den hedder.

Nogen der kan forstå det? og nogen der kan hjælpe :)

Mvh Mads

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 13-05-06 20:23

Prøv Earpower. Det er genialt og billuigt. Det kan også bruges til at træne lytte-evnen, så man nemmere kan høre, hvilken akkord der spilles.

http://members.aol.com/earpower1/earpower.htm

Venlig hilsen Justuniverse.

Accepteret svar
Fra : Tribler

Modtaget 50 point
Dato : 14-05-06 09:48

Jeg bruger denne her.

www.looknohands.com/chordhouse

Hilsen Tribler

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 14-05-06 19:45

Tak for svaret Tribler.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 14-05-06 20:53

Jeg bruger selv denne: www.chordfind.com

\\-> Dennis