/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Serier online
Fra : Mads1980
Vist : 468 gange
200 point
Dato : 13-05-06 10:42

Hej...jeg har fundet den her side

http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing - eller www.kortlink.dk/2q67

men desværre skriver de nederst "only viewers within the United States can watch these full-length episodes" - er det ens ip-adresse der "afslører" af man er i Danmark - eller er der en måde at snyde, så siden tror at man befinder sig i USA? - det kunne jo være fedt at se f.eks LOST osv.

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 13-05-06 10:49

Det kan muligvis lade sig gøre hvis du connecter igennem en proxy der befinder sig i USA, men er ikke sikker!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-05-06 11:01

Prøv at hente dette program(nok ikke helt lovligt,men hvad fanden),med programmet kan du selv bestemme hvad for en ip-adresse du har og en fra USA

http://www.phazeddl.com/dl396336/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 13-05-06 11:03

Der skulle stå også en ip-adresse fra USA

Kommentar
Fra : teh_nixc