/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Mobil eller fastnet modem?
Fra : Jaffe123
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 12-05-06 21:44

Jeg skal til at starte en klinik og har i den forbindelse valgt kun at have et mobilnummer. Nu er jeg så kommet i tanke om at man ved Dankortindbetalinger, vist nok skal bruge et alm. modem og altså ikke kan bruge bredbåndsforbindelsen så jeg vil installere.
Mit spørgsmål er så hvad der er smartest og billigst at gøre? Det drejer sig jo om ganskt få mængder data der skal sendes. Kan det betale sig at få fastnetmodem installeret kun for det eller er det billigere at sende det mobilt via pc'en? Er der andre smartere muligheder...?
Hvad skal jeg gøre?
Venlig hilsen Jesper

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 12-05-06 22:37

Du kan læse om de forskellige dankort-terminal løsninger her:
http://www.dankort-forretning.dk/dk/materiale/terminaler/

Bemærk at den første faktisk fungerer ved hjælp af en bredbåndsforbindelse, da den konstant er online med PBS.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 12-05-06 22:39

Forklar lige lidt nærmere om de dankort indbetalinger ??
Idag går disse over nettet og derfor burde PBS også kunne vejlede dig.
Jeg vil mene at en bredbåndsforbindelse er nok og absolut ikke spild af penge.