/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mangler resevedele HJÆLP....
Fra : kongvox
Vist : 663 gange
50 point
Dato : 11-05-06 22:53

Hej

Jegmangler dele til en moto union dandy 125.... kan ikke finde dele til den nogen steder ... er der nogen der ved hvor i verden jeg kan få fat i nogle dele........

på forhånd tak

Kongvox

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-05-06 23:12

Hej Kongvox.

Dova havde på et tidspunkt et 'tip' inde, der netop omhandlede reservedele til ..det meste. Jeg har på fornemmelsen at det lige præcis er det du kan bruge

Det er i hvert fald et forsøg værd - se tippet her:

http://www.kandu.dk/Tip14030.aspx

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-05-06 07:27

Ja, det er et helt godt tip dova kom med ...har faktisk allerede benyttet det
Men jeg går faktisk ud fra at det kongvox mest er interesseret i, er nye reservedel?

Kan du ikk prøve at specificere hvad du står og mangler!
Jeg har en bekendt fra Polen boende hos mig for tiden, og jeg kan måske få ham til at finde en web-shop i Tjekkiet, hvor du kan anskaffe/handle dine res.dele.
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere noget, men det var da et forsøg værd.

Mvh
Palle Jensen

PS Måske kan en anden bruger her på kandu "minmc" også hjælpe dig . Han har en hjemmeside af samme navn hvor han bl.a. handler med res.dele til mc'er

Kommentar
Fra : kongvox

Dato : 14-05-06 20:41

hej pallenoc

jeg mangler en kåbe til den og en låse cylender til den las der sidder i sædet (med nøgle)

hilsen kongvox