/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
radio problem på nokia 6101
Fra : hojriiskim
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 10-05-06 19:11

Hey..

Har et problem med kærestens nokia 6101.. Når man tilslutter headsettet og trykke på radio, skriver den "ikke tilladt".. Hun har købt tlf for lidt over en uge siden, og der virkede radioen.. den har dog kun være i brug den ene gang, og vil nu ikke længere..

nogen der har en ide om hvorfor den reagere sådan når man vil ind i radioen?

Kim

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 10-05-06 20:39

Du kunne gå ned i butikken og få den bytte til en ny.Det er prøvet

Annuller spørgsmålet
Fra : hojriiskim

Dato : 29-05-06 14:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål