/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
From London to Berlin
Fra : oleeliassen
Vist : 754 gange
200 point
Dato : 10-05-06 16:13

Er der nogle som kan hjælpe med at skaffe dette nummer som er en ny version af "From Paris to Berlin" som Infernal har lavet til det engelske landshold i forbindelse med VM i fodbold i Tyskland 2006.

-Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 18:19
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-05-06 07:42

Jeg tror ikke, de er nået så langt endnu. Mandag 9/5 skriver Gaffa om genindspilningen og ændring af video http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=15425

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 11-05-06 10:29

Det ser ud til at du har ret Balcanard, men jeg lader den lige stå åben et par dage endnu, da jeg har en formodning om at der allerede er en promotionudgave i omløb...

-Ole

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-05-06 13:31

Prøv evt. at spørge http://www.infernal.dk/index_dk.htm

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-06 17:03

Nu kan du både høre og se nummeret hér http://www.infernal.dk/content_nyheder.php
( har i øvrigt hørt om nogen, der fandt nummeret på Limewire, hvilket naturligvis ikke er tilladt, men det er hermed konstateret, at nummeret nu findes )

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 08-07-06 18:14

Tak for svaret Balcanard.

Jeg havde helt glemt spørgsmålet, men jeg fik nummeret dagen efter gennem en som kender en som kender en som fandt den via noget som han kaldte emule

-Ole

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-06 21:07

Velbekomme - godt du har fået fat i nummeret