/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
A Beautiful Mind - Tegnepen
Fra : PuchMaxiBoy
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 10-05-06 11:32

Hej.

Den der pen som bruges til at tegne på vinduer i A Beautiful Mind, hvad hedder sådan en, og hvor kan man købe dem?

Mange tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 12:25

husker ikke om jeg har set filmen - kan i hvertfald ikke huske lige hvad du skriver om - er det en pen der "maler" ????
Hvis ikke måske en gravørpen der sliber i glasset ?? (panduro hobby)

ganske almindelige vandbaserede tuschpenne kan tegne på glas - men forsvinder ved vask

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-06 12:28

hoooov - glemte at du kan tegne på glas med en vandfast tusch - det giver jo sig selv

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 10-05-06 12:32

Hejsa...
Det er en vindues-kalk-pen, som du nok skal søge efter hos de bedre bogforhandlere...

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 10-05-06 13:11
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-05-06 14:26

Mirit, kan du så få set den film..... Det er et must!!

En af de bedste film jeg til dato har set, jeg må anbefale den på det kraftigeste....Men hav toiletrullen klar... Det er en ganske alvorlig søbefilm

Sorry, off topic, men den film må ingen da gå glip af

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-06 17:04

Jeg kan kun give vaxen ret, en film der SKAL ses, og så er den autentisk!!! Det ægtepar har

da holdt ord, da de sagde ja til at blive gift i - medgang og modgang -

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 12-05-06 00:15

Hej. Tak for hjælpen alle sammen! Vil jeg straks gå ud og lede efter

Nordsted1: Den er faktisk ikke helt autentisk, John Nash var fx ikke gift med den samme hele tiden, tror han var gift 3 gange i virkeligheden.. Men stadig en vold fed film!

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 12-05-06 00:23

Nogen der ved hvor man kan købe en "Grease Pencil" her i danmark?

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 14-05-06 21:51

nogle?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-05-06 09:48

Hej, næ men prøv at ringe rundt til de større boghandlere f.eks på Strøget eller Fisketorvet hvis du bor på Sjælland.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 15-05-06 14:13

Hvis det går helt galt, så kig på nettet... Panduros hjemmeside byder vidst på mere end du kan se i butikkerne... Så mon ikke u kan bestille den hjem der?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-06 18:03

Kom lige i tanke om at min mand, har noget han kalder for en "ridsespids" indkøbt i et værktøjsmagasin, det ligner en blyant, men har en metalspids, han bruger den til metal og GLAS