/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bilig cs hosting
Fra : Gunners
Vist : 435 gange
400 point
Dato : 09-05-06 12:26

Jeg overvejer at købe en Game server som kan bruges både til cs (Counter-Strike) og DODS (Day of Defeat Source). Hvilken Server udbyder er biligst?
og har man muglighed for at skifte fra cs til dods fra et web kontrol panel?:

//Gunners

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 09-05-06 21:34

Hejsa

Hvad er dit budget for denne type server, måske jeg kan hjælpe dig med en fornuftig pris.

Kommentar
Fra : Gunners

Dato : 05-11-06 12:41

mit budget er 160 kroner om måneden.
Håber der oss er andre der kan hjælpe

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 06-11-06 22:17

Prøv http://www.gamelaunch.dk det er nogen rigtigt billige priser de holder sig.

Kommentar
Fra : Gunners

Dato : 08-11-06 14:26

Jeg synes Gamelaunch ser dyr ud og jeg er på jagt efter noget billigere

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 08-11-06 17:09

Jamen så held og lykke da det er det hidtil billigste jeg kan finde... Og nej, en cs server kan altså ikk lejes for 160 kr om måneden...