/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
sletning af popop
Fra : baykris
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 09-05-06 10:24

Jeg har haft en til at hjælpe mig, så jeg kunne få lyd i mine høretelefoner, det har jeg ikke fået.
Men nu popper der dette op.
incorrect< Burning SW File Name Andpath> Parameter in file : c : Acersw selfburn lib selfburn.da
alt dette står der hver gang jeg åbner computeren, hvordan sletter jeg det.
m.v.h. baykris

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 09-05-06 10:36

Hvilke høretelefoner?
Har du slettet den soiftware, der ikke fungerer (til hovedtelefonerne)?
Kender du til at "rode" i registreringsdatabasen?
VH
Leif

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 09-05-06 10:49

nej det kender jeg ikke til at rode i registreringsbasen, er det nemt at forklare.
baykris

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-06 12:17

Er det speciale høretelefoner ?

tror ikke at det hænger sammen, med din fejl.
hvilken windows har du ?

ordet selfburn dukker en del op i forbindelse med virus/trojaner på google
http://www.google.dk/search?hl=da&q=selfburn&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da
men ikke på sprog som jeg kan
har du en acer cdbrænder i din komputer ?

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 09-05-06 16:46

Hej natmaden
Den Computer jeg har er Windows xp og den er fra Juni 2005
hilsen baykris

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-06 12:06

baykris det er mærket af selve computeren natmaden hentyder til - for eks fujitsu siemens - acer - ibm osv

har du stadig problemer med den popupbesked ???