/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Program til Bip-filer
Fra : t_biele
Vist : 627 gange
60 point
Dato : 07-05-06 23:14

Jeg har fået tilsendt nogle bip-filer. JEg ved ikke med hvilket program de er lavet, men jeg vil bare gerne åbne dem. Det eneste jeg ved om filerne er at det er billedfiler, og jeg ikke kan åbne dem i explor, paint, Microsoft billedvisning, Olympus Marster. Er der nogen der kender dette fil-format og ved med hvilket program jeg kan åbne disse billed-filer + self. hvor jeg få det program fra??

Er meget interesseret da jeg skal bruge disse billeder hurtigst muligt!

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 07-05-06 23:25

Hej

Jeg mener at det er nogle filer der er lavet i 3D studio Max - altså animationsfiler.
.......men jeg er ikke 100 % sikker.

Mvh René
www.xfoto.dk

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-05-06 23:26

De er lavet med et program der hedder MAX 6 og kan kun åbnes med dette program. Du er nok nødt til at købe det eller finde en piratversion.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-05-06 23:27

Du kan få oplysninger om stort set alle filtyper her

http://filext.com

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-05-06 23:28

MAX 6 = 3D Studio Max 6

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 07-05-06 23:42

Sikke noget sludder jeg skriver.

Det har ikke noget med animationsfiler at gøre - sorry.

Men jeg er næsten helt sikker på at det er 3D Studio Max filer, som du har med at gøre.

Mvh René

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 08-05-06 07:59

de kan i hvertfald åbnes med dette program http://www.3dc.dk/news/CAToolkit/CAT1_4/view - der understøtter både FBX og BIP

bip filer er normalt fra en mobiltelefons kamera/video funktion og ikke alle kan umiddelbart åbne dem - til gengæld kunne afsender jo have konverteret dem før afsendelse ... måske en ide at gøre det på den nemme måde og bede afsender forandre formatet til noget der nemt kan åbnes på en pc ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-06 08:01

jeg formodet det er Basic Imaging Profile i dit tilfælde ???

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-05-06 08:45
Kommentar
Fra : t_biele

Dato : 08-05-06 10:28

Jeg ved at billedet indeholder nogle billeder af elektroforese-geler. (DNA-analyse)

Altså der er anvendt noget udstyr der kan tage billeder i en baggrund af UV-lys

Godkendelse af svar
Fra : t_biele

Dato : 15-09-06 17:33

Tak for svaret miritdk. Sorry for vente tiden på din point! Men Vidste ikke jeg skulle acceptere din besvarelse for at du få dem! Endnu en gang UNDSKYLD. og tak for svaret!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-06 21:23

der er da bestemt ikke noget at undskylde for - pointene hjælper jo ingen

Hvad fandt du ud af ???