/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of Warcraft - Bruning C.
Fra : teh_nixc
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 07-05-06 21:04

Hej!
Er der nogen af jer WoW-fans der ved hvornår den nye opdatering kommer ud i Danmark?
Kan ikke rigtig finde nogen hjemmesider hvor oplysningerne står?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-05-06 21:50

Hej teh_nixc.

Hvis du mener opdateringen, så kommer den på samme tid over hele verden, dog en enkelt dag senere, i Europa. Dette vil komme til at stå på hjemmesiden, ingen ved hvornår.

Hvis du mener udvidelsen, så kommer den omkring jul og vil ligeledes komme på samme tidspunkt overalt.

Mvh. Dorthe

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 08-05-06 09:27

Jeg har hørt en fugl synge om opdateringen kommer omkring oktober, men selfølgelig, da de startede med at lave det sagde man det kom ud i april

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 08-05-06 14:15

har også hørt i oktober men gør dig selv en stor tjeneste og forud bestil det jeg har gjordt det da det blev muligt for et par mdr siden for jeg tror det vil blive et run uden lige for og få det ved at eb games i Odense holder nat åben den dag det udkommer og der vil blive lavet noget halløj der,har de sagt sidst jeg hørte ad.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-05-06 14:22

Det er muligt at fugle synger, det er jo forår men mit svar, ovenover er fra min søn som arbejder på spillet hos Blizzard - så jeg vil tro at det er rigtigt

Annuller spørgsmålet
Fra : teh_nixc

Dato : 12-05-06 10:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål