/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
ad hock vil ikke slå fra!!!
Fra : rudik
Vist : 888 gange
20 point
Dato : 05-05-06 16:34

søger svar på dette spørgsmål !

http://kandu.dk/Spg85740.aspx

hej jeg har lige fået trådløst netkort til min computer, og er lige kommet på min efterskoles netværk, men samtidig med at jeg er det. er mit netværk også slået til ad hock, så folk kan bruge min computer som en slagt "trådløst router" men problemet er nu, at jeg ikke rigtig kan finde ud af at slå det fra igen. nogle der ved hvordan jeg slår det fra?

det er dette netkort http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=311022

Varenummer: 311022

Producent: Asus

Varenavn: SpaceLink WL-138G, PCI Adapter for desktop, 11/54MBIT

Model: WL-138g

håber der er nogle der kender til det :)

Du må gerne svare på begge spørgsmål, så godkender jeg begge svar.

Accepteret svar
Fra : ommer

Modtaget 20 point
Dato : 05-05-06 19:17

Prøv kontrolpanel/trådløse enheder eller internetindstillinger.
Ellers ville jeg få en firewall der forhindre kørsel af programmet

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 06-05-06 09:00

så inkelt er det , desværre ikke. ad hock systemmet, er indbygget i mit netværks kort, og derved er det også indbygget i driveren, man kan ikke slå det fra via. trådløse netværk.
Man skal nok helt ind til de der statup nøgler og slå en af dem fra, men jeg ved ikke hvordan. og hvad ad hock hedder når den er sat i gang.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:47

Tak for svaret ommer.