/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Vedr. 50 point til arne.jakobs
Fra : arne.jakobsen
Vist : 779 gange
10 point
Dato : 04-05-06 17:32

Se http://www.kandu.dk/spg87271.aspx

e.c har Blacklistet mig fra spørgsmålet. Hvad pokker er meningen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 17:43

3773 -> Du er en latterlig undskyldning for din egen eksistens. Jeg er sgu ikke ked af det, men synes det er noget shit at snyde med sine mange dobbeltprofiler som emesen alias e.c alias flere andre profiler har gjort. Når man så prøver at gøre det godt igen ved at udlove point, så udelukker man point-modtageren. Det stinker.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 18:28

For yderligere forståelse af problematikken, kan jeg da henvise til denne tråd:
http://www.kandu.dk/Spg73632.aspx

Den burde opklare alle tvivlsspørgsmål! Bortset fra:

HVORFOR udelukker e.c alias emesen alias Eyvind mig fra et spørgsmål der er direkte rettet til mig?

Er manden da blevet fuldstændig åndssvag?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 18:39

I senest nævnte tråd lover Eyvind at åbne en "Gavetråd med 200 point". Det har han bare aldrig gjort.
Skide med point'ene, dem er der squ ingen der kan leve af. Det er mere måden at bruge sine mange profiler på samt at love og ikke holde, og så selvf. at åbne et spørgsmål specifikt til én profil og så bevidst udelukke denne fra at svare. UFFEDUSSEDA.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 20:29

læg mærke til at det spørgsmål var lavet i >>>>>>>>>vittigheder.
Det er jo det der er det sjove.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 21:02

Snyde gør jeg vist ikke.
Citat
det er noget shit at snyde med sine mange dobbeltprofiler som emesen alias e.c

Jeg har aldrig lagt skjul på alle mine profiler.
Emesen er superbruger og svarer på spørgsmål.
Han har for sjov fået et par 100 point så der kunne leges til et sjovt tal. 99999-999-44
Disse gavepoint har ikke generet status for andre.

e.c er superbruger og svarer på spørgsmål.
Eyvind
er alm. bruger og kan ikke modtage point og leverer så vidt muligt ikke point til Emesen/e.c

Emesen. (med punktum)
er alm. bruger og kan ikke modtage point og leverer så vidt muligt ikke point til Emesen/e.c

Men der var vist et svipkagefodboldspørgsmål hvor jeg med flere af mine profile gættede på resultatet.................husker jeg rigtigt at det var med samme gæt og vist ikke rigtig snyd.

Desværre var der en nævenyttig person som pressede en spørger til ødelægge min lille leg.
Ganske morsomt..................

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 21:35

emesen - Læs ovennævnte tråd. Der indrømmer du også at ALT bare er for sjov, men du siger også at du som en slags undskyldning vil åbne en tråd til mig og betale pointéne tilbage igen. Det gør du bare aldrig. I andre senere tråde har jeg så tilladt mig henvise til denne efterhånden gamle sag.
Nu åbner du sagen igen med dit nye spørgsmål, men forhindrer mig i at svare!!!

Synes du ikke selv at det er forkert?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 21:39

Det er jo det der er det morsomme.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 21:57

emesen - Eyvind - e.c

Jeg synes ikke det er morsomt at du synes det er morsomt at have 3 profiler. Det synes jeg er noget præmaturt shit. Jeg troede du var klogere.

Jeg synes heller ikke det er morsomt at du får 2 gange point for en Sweepstake og så senere undskylder og lover bod og bedring, når du IKKE gør det. Det er jo løgn og Latin.

Jeg synes heller ikke at det er specielt intelligent af dig at åbne en tråd til mig og så udelukke mig fra at svare.

Jeg synes i det hele taget ikke at du opfører dig specielt intelligent. Det kan da godt være at der er enkelte Kandu'er der lige nu sidder og klapper i deres små lyserøde hænder, men dem om det.

Der var engang hvor jeg p.g.a. dine svar på spørgsmål, havde stor respekt for dig. Men denne er nu afløst af en DYB afsky. Emesen alias o.s.v. Rend mig i RØVEN.

Farvel og INGEN TAK.

Du er d.d. Blacklistet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 21:58

Så kan du jo give dine point til Røde Kors. De kan heller ikke bruge dem til en skid.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-06 22:13

Jeg er da ikke så klog...............og det er 4 profiler jeg har.
Ok du er ved at fange vittigheden med at blackliste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-06 22:18

arne.jakobsen

Der blev ikke lovet dig point, men Eyvind ville stille et spørgsmål for dig

Citat
Eyvind
Modtaget 200 point
Dato : 04-09-05 20:16

--------------------------------------------------------------------------------
Arne - jeg må med skam tilstå, at e.c og Emesen og Eyvind er den samme person.
(Det har dog været kendt længe)
Så det vil jo være snyd at modtage disse herlige point.
Men da du nu har sat disse herlige point ud til præmiering, så kan jeg returnere dine point ved, at stille et spørgsmål for dig til 200 point.

Nu skal du og Eyvind bare finde ud af hvilket spørgsmål, der skal stilles for dig til 200 point.

Det er jo 200 ledige point du så vil spare.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-05-06 22:51

ans - du og jeg kender forskellen på at åbne et spørgsmål FOR og et TIL. Men det var ikke det emesen mente. For hvis du læser trådene vil du se at han MENTE til. Nemlig som en undskyldning for sin fejltagelse. At du nu begynder at vende ord på hovedet for at hjælpe emesen alias o.s.v.
er noget snot. Emesen alias Eyvind alias e.c ved godt hvad han har gjort forkert. Han har også indrømmet det. Han har også lovet mig at give de uretmæssigt optjente point tilbage. Første gang lovede han at gøre det via et spørgsmål. Det skete aldrig. Nu har han åbnet et spørgsmål men har UDELUKKET mig, så jeg kan stadig ikke få nogle point tilbage igen.

Jeg er da skide ligeglad med de point.

Men jeg er da lidt glad for at emesen - Eyvind - e.c på denne måde ENDNU engang giver mig mulighed for at vise hvilken stor idiot han i virkeligheden er.

Sandheden ER jo at sagen for længe siden er lukket.
At emesen alias o.s.v. alligevel GENÅBNER sager, kan jo kun bevise at han sidder og KEDER sig.

Emesen -> Få dig et liv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-06 23:14

Nu ved jeg jo ikke hvad "emesen" mente.

Som jeg læste det stod der "for"

Det har jo en helt anden betydning end til.

Hvis du er ligeglad med de point, så forstår jeg ikke, at du i flere tråde har gjort "emesen" opmærksom på at han skyldte dig point.

Det svar du accepterede i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg73632.aspx

gør Eyvind opmærksom på sine profiler, men de havde nu været kendt i lang tid på kandu.

Du vælger at acceptere svaret

Citat
Accepteret svar
Fra : Eyvind
Modtaget 200 point
Dato : 04-09-05 20:16

--------------------------------------------------------------------------------
Arne - jeg må med skam tilstå, at e.c og Emesen og Eyvind er den samme person.
(Det har dog været kendt længe)
Så det vil jo være snyd at modtage disse herlige point.
Men da du nu har sat disse herlige point ud til præmiering, så kan jeg returnere dine point ved, at stille et spørgsmål for dig til 200 point.

det er jo ikke rigtigt

Citat
Sandheden ER jo at sagen for længe siden er lukket.

Vi opfatter tingene på forskellig vis.

Citat
Men jeg er da lidt glad for at emesen - Eyvind - e.c på denne måde ENDNU engang giver mig mulighed for at vise hvilken stor idiot han i virkeligheden er.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-05-06 23:42

Arne, jeg synes det er synd du ikke kan se den lune e.c den sjove emesen og den gammelkloge Eyvind, og emesen. som bare lige dukker op engang imellem.
Emesen er en af de hyggeligste personer der overhovedet findes og ham skal du aldeles ikke kalde grimme ting...at du ved det!

Det er nemli min kanduhyggeonkel!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-05-06 08:06

..........................

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-05-06 13:46

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 04-05-06 21:57

Citat
Du er d.d. Blacklistet.

Det var ikke så godt, for nu kan jeg jo ikke påpege hvilket fjols vi er.
De venligste hilsner fra os alle.
Emesen/Eyvind/e.c/Emesen.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 05-05-06 14:14

Nå lille Arne punktum Jakobsen. Nu når din dumhed da vist uanede højder. Du himler om at du er udelukket fra en tråd der henvender sig til dig. Derefter henvender du dig til mig, men har mig blacklist'et.

At du så derforuden er blottet for humoristisk sans, overrasker jo ingen.....

Desværre er der ingen smiley's der "siger" fjog, så du må nøjes med klovn.

Hilsen 3773 alias 7337 (en nedarvet fupprofil)

Annuller spørgsmålet
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-05-06 14:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål