/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Et barn eftersøges
Fra : baykris
Vist : 851 gange
50 point
Dato : 04-05-06 17:21

Er der nogen som ved hvor man kan købe den film på video.m.v.h. baykris

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-05-06 20:40

Jeg kan ikke finde titlen nogle steder, har du den engelsk titel ? Hvad handler den om ? Måske har jeg set den...

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 04-05-06 20:53

hej, klojs
Filmen er med Montegomery Clift, og det er under Krigen den foregår, hvor en Engelsk Soldat finder den lille sultne og sky dreng som han så hjælper, og jeg mener at hans mor leder efter ham, da hun slipper ud af Konsentrationslejren.
Mere kan jeg ikke huske, for den er mere end 50 år gammel.
m.v.h.baykris

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-05-06 21:04

Prøv at skimme denne side igennem. Det skulle være alle de film som han har medvirket i.

http://www.imdb.com/name/nm0001050/

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-05-06 21:15

Mon ikke det er denne film

http://www.imdb.com/title/tt0040765/plotsummary

The Search (1948)

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-06 21:23
Godkendelse af svar
Fra : baykris

Dato : 04-05-06 21:59

Tak for svaret Klojs.
Hej igen klojs, det var alletiders det du havde fundet til mig, men desværre var den film der ikke.
baykris

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-05-06 22:29
Kommentar
Fra : baykris

Dato : 05-05-06 09:35

Hej Balcanard
Jeg kan desværre ikke komme ind på den side og søge den film uden password.
Men tak for hjælpen. m.v.h.baykris

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-05-06 11:43

Ikke forstået - der bliver ikke bedt om password, når jeg klikker på linket. Og du skal ikke søge efter filmen. Siden åbner direkte, hvor man kan købe brugt eller ny