/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gamle konsoller?
Fra : SlowPols
Vist : 890 gange
140 point
Dato : 04-05-06 16:00

Hejsa..
Jeg vil gerne bringe en efterlysning efter nogle gamle konsoller, såsom: Nintendo (NES), Super Nintendo (SNES), Atari 2600, ja alt har interesse....

De skal være i god stand og de skal virke 100 %
Jeg vil også gerne se billeder af konsollen inden jeg overfører pengene..

MVH
Niels

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 04-05-06 16:03

PS: Med konsollerne må der gerne følge en mængde spil..

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 04-05-06 16:31

Det er nu også noget sjovt legetøj

Da jeg har en kammerat der samler på sagerne og har gjort det i længe, kan jeg give dig et lille råd: Jyske loppemarkeder!!

Det er helt ufatteligt hvad han har fået hevet hjem af gamle konsoller og maskiner

Held og lykke med jagten.

Vh fluffy

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 04-05-06 16:53

Ok, takker.. Det vil jeg så prøve,
Men stadig er der nogen derude som ligger inde med nogle gamle konsoller så skriv endelig..

Kommentar
Fra : MikkelR

Dato : 15-05-06 15:50

er det den helt gamle Nitendo???
jeg tror jeg kender en der har nogle ??

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 15-05-06 15:58

Jep den helt gamle NES fra 83..

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-05-06 10:48

Hej.

Du kan bla. købe en gammel NES 8-bit her. med spil og tilbehør.

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=25879588

Eller du kan lede på den her liste, her er spil og konsoller. NES, Super-Nintendo og nintendo 64 ting findes på den side.

http://my.qxl.dk/search/searchelse.asp?txtSearch=nintendo&Catg=10104&SearchType=0&InTitleAndDesc=1&catalog=0&Adv=1

Mikael