/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Forsidebillede af De Små Synge
Fra : Camillasmoster
Vist : 674 gange
300 point
Dato : 01-05-06 15:31

Er nogen, der ligger inde med billedet af denne bog i en stor (mindst 300) opløsning eller evt. kunne scanne det ind til mig?

Jeg skal bruge det til en konfirmationssang, og jeg har kun mit eget, mildest talt, slidte eksemplar, som jeg har tegnet og farvet på

Hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 15:34

Jamen Moster Glad da osse

Google er din ven - det VED du da ,-9

http://images.google.com/images?lr=lang_da&q=de%20sm%C3%A5%20synger&sa=N&hl=da&tab=wi

Knus fra mig

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 01-05-06 15:35

Du kan ikke bruge et af dem, som allerede ligger på nettet? Er opløsningen ikke stor nok dér? F.eks. dette:
http://www.bogorm.dk/items/289.jpg

Ellers kan du selv lede videre på googles billedsøgning, der ligger masser af billeder af forsiden....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 16:35

Jammen jammen - jeg hár søgt på Google Billeder.

Netblilleder er alt alt for små - det skal kunne forstørres og stadig se pænt uj

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-06 16:36

Hvis du ikke allerede kan bruge ovenstående, så er der en mere her

http://www.e-boghandel.dk/item/108497

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 16:39

jeg har prøvet det hele.....

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 300 point
Dato : 01-05-06 17:23

Hej Moster Glad.

Jeg har nu scannet min gamle bog - og jeg har endda soigneret den - stik mig din mail i private, så sender jeg dem (har lavet to udgaver).

Knus...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 17:24

Vær forberedt på at det jo fylder lidt ekstra, for at du kan bruge dem til print
Hav gooood tid og vær såååå tålmodig.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 17:25

Skal i kødgryderne nu, min dejlige svigerdreng har ringet at han vil ha' momses kylling, så jeg er lige væk lidt.

Jeg kigger ind en smule senere og sender...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 17:59

Du er da søøj! Kommer fluks i privaten....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-05-06 19:26

Til alle dem der har været så flink at svare med henvisning tilen hjemmeside.
GLEM ALT OM AT HENTE ET BILLED FRA EN HJEMMESIDE DER SKAL PRINTES; DUR IKKE:
GLEM DET FOR EVIGT; AT HENTE LOGOER; BILLEDER FRA EN HJEMMESIDE TIL PRINT M:M:
DET DUR IKKE, ALT FOR RINGE OPLØSNING.

Har du bogen kan jeg scanne billede i den størrelse du vil have og til farveprint. Jeg mener ikke selv jeg har bogen.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 21:03

hawaii7 - jeg hár jo bogen, men den er alt for medtaget til at kunnes bruges!

Det er jo netop dét, at man IKKE kan bruge 72 dpi'er til print - prøv lige at læse mit spørgsmål og kommentar igen, ikk'?

Men jeg har fået to flotte billeder af vil.du!

Tak til I andre, fordi I gerne ville hjælpe!

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-06 21:08

Tak for svaret vil.du.

Flotte billeder!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 21:27

Jamen ok så - en fornøjelse at kunne hjælpe en Glad Moster