/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Teksten til Botten Anna
Fra : Frk-Anna
Vist : 2409 gange
20 point
Dato : 30-04-06 21:04

Hej =)

Er der nogen der kan give mig teksten på Botten Anna af BassHunter.
Og hvis ikke... kan nogen så ikke fortælle mig, hvad den handler om? =D har prøvet at tyde det flere gange, men forstår bare ikke rigtig svensk?! =D

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 30-04-06 21:11
Godkendelse af svar
Fra : Frk-Anna

Dato : 30-04-06 21:31

Mange tak for hjælpen =)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-04-06 21:39

Selv tak

Kommentar
Fra : Frk-Anna

Dato : 30-04-06 21:42

Øhm... men det hjalp faktisk ikke meget.. forstår stadig ikke rigtig meningen?! =D svensk er vist ikke lige min stærke side? =)

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 30-04-06 22:13

Sådan som jeg har forstået det, drejer det sig om en gammel Counter-Strike nørdesang, som handler om en administrator (bott) på IRC-kanalerne, der hedder Anna. I grove træk handler teksten bare om hvad Anna har foretaget sig i den funktion....Tror godt selv du kan lure meningen nu?

P.S. I øvrigt et ganske morsomt nummer, som hitter voldsomt i Sverige og også er stærkt på vej herhjemme - mon den bliver mere irriterende end "Schnappi"?

Kommentar
Fra : Frk-Anna

Dato : 01-05-06 17:58

Mange tak =)

Men er stadig ikke helt med... hvorfor så Båt? :S og hvad betyder det egentlig præcis det der står? Er ikke god til det med små hen tydninger?! =D

Kommentar
Fra : dj-Gynther

Dato : 18-05-06 21:55

Jeg er techno botnakke, og har snakket med mange om denne sang på en techno chat, ALLE siger det er om en pige som han tror er en bot, på en channel i et chat program der hedder mirc, har ALDRIG haft noget med counter-strike at gøre

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 18-05-06 22:25

Jeg læste mig bare frem til, at den var blevet brugt som temasang til en Counterstrike-film, derfor mit svar. I mellemtiden er sangen i øvrigt ved at småhitte blandt dj's herhjemme, og teksten er blevet oversat sådan:

Jeg kender en bot, hun hedder anna, anna hedder hun,
og hun kan banne, banne dig for hårdt, hun er nemlig op i vores kanal

jeg vil fortælle dig, at jeg kender en bot...

Jeg kender en bot, hun hedder anna, anna hedder hun,
og hun kan banne, banne dig for hårdt, hun er nemlig op i vores kanal

jeg vil fortælle dig, at jeg kender en bot...

som altid holder øje med alle som er her, og som sørger for at alt går glat,
der er intet skummelt som lykkes,

husk på at jeg kender en bot!

en bot som ingen, ingen anden slår, og hun kan kicke uden at du må,
hun skaffer alle som spammer af vejen, ja ingen kan slå vores bot.

ready for take-off

Jeg kender en bot, hun hedder anna, anna hedder hun,
og hun kan banne, banne dig for hårdt, hun er nemlig op i vores kanal

jeg vil fortælle dig, at jeg kender en bot...

Så kom dagen, som jeg ikke troede ville komme, den fik virkelig kanalen ud af balance.
jeg troede aldirg at jeg kunne ta' så meget fejl,

men da anna skrev "jeg er ingen bot, jeg er en meget meget smuk pige", som nu desværre er meget fremmed for mig.
men der er ingenting at forklare, for i mine øjne er hun...

altid en bot, hun hedder anna, anna hedder hun,
og hun kan banne banne dig for hårdt, hun er nemlig op i vores kanal

jeg vil fortælle dig, at jeg kender en bot...

som altid holder øje med alle som er her, og sørger for at alt går glat,
det er ingen større gave end lykken, husk på at det er mig som kender en bot, en bot som ingen ingen anden slår,
og hun kan kicke uden at du må, hun skaffer alle som spammer af vejen, ja ingen kan slå vores bot.

ready for take-off

intet kan slå vores bot!

Kommentar
Fra : laktusmaximus

Dato : 30-05-06 10:27

husk på at jeg kender en bot-Kom ihåg att det är jag som känner en bot.

rigtig flot oversat, synes der mangler nogler ord