/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
FZ 50 skal køer hurtigere.
Fra : tub
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 30-04-06 18:20

Hej jeg har en Suzuki FZ 50 som jeg gerne vil have til at køer lidt hurtigere, jeg har allerede sat en 45 Cylinder på og nu køer den nok 50km/t, men kan jeg gøre noget nemt? Et eller andet? Kom med nogle forslag.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-04-06 18:56

håber da ikke der er nogen der vil hjælpe med det , og at du hurtigt bliver stoppet af politiet
der er en årsag til at den ikke må køre mere end 30

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-04-06 19:00

Er det ikke ulovligt at pille ved den på den måde?

Kommentar
Fra : kevin_andreasen

Dato : 30-04-06 21:47

skift til stor cylle, topstykke, udstødning, tændrør, krumtap, kaburator,, så skal den nok blive vild

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-04-06 22:10

Og HUSK at montere en turbo når du er igang - så kommer der spark i den!

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 03-05-06 20:10

Jep og skift til sådan en fætter her, det skulle give den et spark bagi http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2129&aID=4121&mId=1956
Og til Bredker, der er også en grund til at det er så nemt at få tun til den