/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Forbinde mobil til PC vir IrDA
Fra : goldin
Vist : 542 gange
300 point
Dato : 27-04-06 09:57

Jeg har en Samsung SGH-X200 og en laptop computer med en infrarød port (SMSC IrCC - fast infrared port), med en driver der virker (har opdateret den, uden at det hjalp). Hvordan får jeg forbindelse mellem mobilen og computeren? Jeg har forsøgt at aktivere telefonens infrarøde funktion og haft den ved siden af computerens infrarøde port, uden at der sker noget.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-04-06 10:03

Den skal ikke bare være ved siden af, der skal være direkte forbindelse, dvs de to porte skal pege med hinanden, og der skal nok ikke være mere end 20 cm afstand imellem dem

Annuller spørgsmålet
Fra : goldin

Dato : 27-04-06 10:12

Jeg fandt selv en løsning på problemet. Og jeg tvivler på at det kan hjælpe andre...